Конверсія - це відношення переглядів інтернет-магазину до здійснених покупок в ньому. На певному етап розвитку сайту власники стикаються з проблемою коли працює контекстна реклама, або таргетингової реклама smm, але з низькою конверсіей, коли переглядів багато, позиції в пошукових системах високі, відвідувач цільової, а покупок – мало. Звернувшись в «Полюс Альфа», ви отримуєте ретельний аналіз сайту, виявлення проблем, пов'язаних з низькою конверсією, і докладні рекомендації для її збільшення.
Конверсія сайту - співвідношення числа відвідувачів до виконання цільових завдань (здійснення покупки, заповнення заявки). В інтернет-магазині, наприклад, виконанням завдання є залишене замовлення. Якщо при відвідуваності 100 чоловік, залишена одна заявка, то конверсія - 1: 100.
Причиною невисокого рівня конверсії може бути:
Проведення активної реклами інтернет-ресурсу вимагає грошових вкладень, які повинні виправдатися роботою сайту і продажами. Наприклад, при вкладенні 2 500 грн за рекламу сайт відвідують 5 000 осіб, і тільки 10 з них здійснюють купівлю. Отже, конверсія в даному випадку становитиме 1: 500, що не окуповує витрачених коштів. Збільшення конверсії потрібно для виправдання вкладеного капіталу на рекламу плюс отримання прибутку.
Для ретельної оцінки конверсії і грамотного підбору рекомендацій по її збільшенню ми проводимо три аналізу:
Після завершення аналізу сайту з метою виявлення причин низької конверсії, ми надаємо список виявлених проблем і помилок, а також даємо рекомендації щодо поліпшення стану сайту. За бажанням клієнта ми усуваємо проблеми на сайті «під ключ». Ціна роботи буде залежати від обсягу і функцій сайту, кількості помилок і недоробок.
Підвищення конверсії – важливий етап у розвитку інтернет-магазину. «Полюс Альфа» − найкращий помічник у просуванні вашого сайту!
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021