Веб аналітика

logo

Що таке конверсія і що ми можемо запропонувати для її збільшення?

Конверсія - це відношення переглядів інтернет-магазину до здійснених покупок в ньому. На певному етап розвитку сайту власники стикаються з проблемою коли працює контекстна реклама, або таргетингової реклама smm, але з низькою конверсіей, коли переглядів багато, позиції в пошукових системах високі, відвідувач цільової, а покупок – мало. Звернувшись в «Полюс Альфа», ви отримуєте ретельний аналіз сайту, виявлення проблем, пов'язаних з низькою конверсією, і докладні рекомендації для її збільшення.

Чому знижується конверсія?

Конверсія сайту - співвідношення числа відвідувачів до виконання цільових завдань (здійснення покупки, заповнення заявки). В інтернет-магазині, наприклад, виконанням завдання є залишене замовлення. Якщо при відвідуваності 100 чоловік, залишена одна заявка, то конверсія - 1: 100.

Причиною невисокого рівня конверсії може бути:

  • Незручна навігація.
  • Складна форма замовлення.
  • Неправильно підібраний дизайн.
  • Неграмотне розташування важливих блоків.
  • Низьке інформаційне наповнення.

Навіщо потрібно збільшення конверсії?

Проведення активної реклами інтернет-ресурсу вимагає грошових вкладень, які повинні виправдатися роботою сайту і продажами. Наприклад, при вкладенні 2 500 грн за рекламу сайт відвідують 5 000 осіб, і тільки 10 з них здійснюють купівлю. Отже, конверсія в даному випадку становитиме 1: 500, що не окуповує витрачених коштів. Збільшення конверсії потрібно для виправдання вкладеного капіталу на рекламу плюс отримання прибутку.

Що ми пропонуємо для збільшення рівня конверсії?

Для ретельної оцінки конверсії і грамотного підбору рекомендацій по її збільшенню ми проводимо три аналізу:

  • SEO аудит. Виявлення проблем в просуванні сайту, а також технічні неполадки в подальшому усуваються після оптимізації сайту..
  • Маркетинговий аудит. Оцінка конкурентоспроможності сайту на ринку послуг і виявлення проблем, пов'язаних з малим числом покупок.
  • Usability аудит. Аналіз навігації на сайті з точки зору користувачів і виявлення недоробок інтернет-магазину.

Після завершення аналізу сайту з метою виявлення причин низької конверсії, ми надаємо список виявлених проблем і помилок, а також даємо рекомендації щодо поліпшення стану сайту. За бажанням клієнта ми усуваємо проблеми на сайті «під ключ». Ціна роботи буде залежати від обсягу і функцій сайту, кількості помилок і недоробок.

Підвищення конверсії – важливий етап у розвитку інтернет-магазину. «Полюс Альфа» − найкращий помічник у просуванні вашого сайту!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (7 голосов)
×

Обговоримо Вашу ідею?