27 нових SEO термінів, які необхідно буде знати

logo

Незважаючи на те, що SEO ринок активно росте і розвивається, терміни, які в ньому використовуються вже можна назвати застарілими. Такі терміни як, наприклад «щільність ключових слів» вже застарілі і досить неточні. Звичайно ж, багато термінів залишаться в словнику інтернет маркетолога назавжди, проте прийшла пора починати користуватися і новими термінами, які більш точно описують послуги і процеси. У даній статті ми поділимося з вами новими термінами, які поки тільки починають приживатися в термінології рядового маркетолога і безсумнівно займуть своє місце в 2017 році. Деякі з них були навколо нас протягом багатьох років, але ігнорувалися SEO індустрією. У побут входять терміни і з суміжних галузей бізнесу, які активно впроваджуються в SEO бізнес. На дворі 2017 рік - люди вже купують автомобілі, що літають, пора приймати і нову термінологію!

503 помилка

Більшість з нас знає, що таке 404 помилка, також SEO професіонали використовують 301 редирект. А хто знає і користується 503 помилкою? Дана помилка повідомляє пошуковому роботу, що сайт тимчасово недоступний, і робот не знижує сайт в пошуковій видачі, а вирішивши, що ведуться технічні роботи, при наступному заході оновить кеш.

A / B спліт тестування

Використовується для побудови найбільш оптимальної посадкової сторінки. Принцип полягає у наступному: створюється два посадочні сторінки призначені для однієї і тієї ж мети, але з урахуванням різних дрібниць, для того щоб перевірити як ті чи інші дрібниці впливають на поведінку користувачів. На кожну зі сторінок наганяють однакову кількість цільових відвідувачів, а після вивчають їх поведінку на сторінках. Таким чином, вдається побудувати посадкову сторінку з максимальною конверсією. Найбільш відомим інструментом для такого тестування є Google Website Optimizer.

Цитування

Цитування є еквівалентом посилань в СЕО, однак посилання і цитування не одне і теж. Цитування в більшій мірі впливає на ранжування сайтів алгоритмом Google Places. У певному сенсі, цитування отримати навіть складніше ніж посилання на сайт, так як тільки дійсно корисні ресурси можуть розраховувати на цитування на зовнішніх ресурсах.

Сегменти з розширеними настройками

Сегменти з розширеними настройками дозволяють показувати тільки окремі частини трафіку сайту в доповіді Google Analytics. Ви може налаштувати вибірку по трафіку, зберегти її, а потім в будь-який момент зайти і переглянути трафік за цими критеріями.

Контент маркетинг (Content marketing)

Контент маркетинг новий термін, що описує всі засоби для просування вашого сайту в Інтернеті, будь то текст, зображення, відео та інші «Мультимедійні засоби».

CRO

CRO (Conversion Rate Optimization) - коефіцієнт конверсії оптимізації сайту. Оптимізація конверсії - послуга по збільшенню конверсійних показників сайту. Наприклад, якщо конверсія на сайті близько 3%, це означає, що решта 97% або не можуть, або не хочуть здійснювати потрібні вам дії - щось купувати, заповнювати форми, залишати заявки і так далі. По суті це один з елементів юзабіліті, що включає в себе набір методів, що спонукає користувача робити на сайті те, що необхідно вам, наприклад, натискати оголошення, оформити підписку, покупку тощо.

Показник глибини посилання

Deep link ratio - показник глибини посилання. Будь-сайт з природними посиланнями має, принаймні, кілька посилань провідних до сторінок знаходяться в глибині самого сайту. Раніше оптимізатори зводили все до того, що нарощувався посилальна маса тільки на головну сторінку сайту, проте сьогодні це буде неправильним, адже природні посилання не будуть вказувати тільки на головну сторінку, а значить пошуковик це помітить і врахує.

Редакційні посилання

Редакційна посилання це посилання не від редактора, а посилання, розміщена в тексті статті, огляду та ін. Таке посилання більш природна, а значить некомерційна.

Розумний (інтелектуальний) контент

Розумний контент (Intelligent content) - це по суті сторінка з контентом володіє багатьма характеристиками оптимізованими по різні платформи, під то як він буде читатися на різних пристроях, в загальному, такий контент оптимізований під все на чому його тільки можна буде переглянути. Такий контент повинен вміти визначати з якої країни зайшов користувач, і запропонувати йому варіант тексту на його рідній мові.

Jaamit посилання

Jaamit посилання - це посилання відображає особливі людські зв'язки, тих хто ними обмінюються. Таке посилання відображає ознака довіри, дружби, взаємної поваги і загальної оцінки.

Внутрішній концентратор посилань

Внутрішній концентратор посилань це дуже важливий документ на сайті, так як на неї направлено велику кількість посилань з зовнішніх ресурсів і таким чином ця сторінка стає найбільш авторитетної серед інших документів сайту.

LDA

LDA (Latent Dirichlet Allocation) або приховане розподіл Діріхле, відноситься до здатності пошукової машини аналізувати слова і словосполучення оброблюваного документа. Наприклад: сторінка про небо буде містити слова і словоформи "блакитний", "високий", "граничний", "досягнення". Таким чином, пошуковий алгоритм Google може очікувати появу цих слів в запиті, а на сторінках низької якості цих слів може і не бути.

Link decay

Link decay - тліюча посилання. Це посилання, яка з плином часу втрачає свою цінність.

Link equity

Посилальна маржа (Link equity) - різниця між прибутком яку ви отримуєте від сайту, і сумою якій ви готові витратити на закупівлю посилань.

Мікро конверсія

Мікро конверсія може ставитися як до основної мети сайту, так і до будь-яких цілей, які ви оберете для вимірювання активності користувачів на вашому сайті - наприклад, підписка на новини. Перебування на сайті більше 5 хвилин, третє повернення на сайт, все це теж може бути мікро конверсією.

Мікроформати

Мікроформати - це термін, який описує набір стандартів описів для веб-сайтів, з тим, щоб зробити їх більш машинозчитувана.

Природні посилання

Природні посилання - це давно використовується термін, що має на увазі посилання розміщуються сторонніми людьми, яких ви про це не просили.

QDF

QDF (Query Deserves Freshness), дослівно перекладається як "запит заслуговує свіжості". Алгоритм Google, який ранжує понад високо свіжу інформацію з деяких важливих запитам. У багатьох випадках, блог або новинний сайт можуть перевершувати більш старі, авторитетні сайти по деяких запитах, оскільки алгоритм QDF вважає їх більш релевантними цим запитом.

QR-код

QR-код - матричний код (двомірний штрих код), розроблений і представлений японською компанією «Denso-Wave». Сьогодні QR-код широко поширений в країнах Азії (зокрема Японії) і поступово розвивається Європі і Північній Америці. Найбільшого поширення він отримав серед користувачів мобільного зв'язку - встановивши програму-распознаватель, абонент може моментально заносити в свій телефон текстову інформацію, додавати контакти в адресну книгу, переходити по web-посиланнях, відправляти SMS-повідомлення і т.д.

Релевантні посилання

Релевантні посилання - посилання, що ведуть з сайту певної тематики на сайт тієї ж тематики.

Rich snippets

Розширені сніпетів (Rich snippets) - додаткові результати в сніпетів видачі.

Semantic

Семантичний пошук (Semantic) - існує вже певний час, але все ще знаходиться в зародковому стані. Bing використовує деякі семантичні технології з двигуна семантичного пошуку Powerset, який вона придбала. Google, поки «осмислено» не розуміє зміст веб-документа. Семантичний пошук це просто аналіз ключових слів, але що містяться в ньому семантична пошукова система може, наприклад, знайти відмінності між двома словами омонимами.

SCAR

Shopping cart abandonment rate (SCAR) - відсоток переривань на кошику магазину. Природно ніж SCAR вище, тим менш прибутковіше ваш інтернет магазин.

Соціальний CRM

Соціальний CRM (Customer Relationship Management) перекладається як «управління взаємовідносинами з клієнтами». Він відноситься до управління взаємовідносин з клієнтами, до того як вони стали клієнтами, або зміцнення відносин поза CRM. Для цього використовуються соціальні медіа.

User testing

Користувача тестування (User testing) - це одна з форм тестування, коли ви запрошуєте реальних користувачів для перевірки вашого сайту, і вивчаєте те, як вони себе ведуть на сайті, де зазнають невдачі. На основі цього тестування ви зможете поліпшити сайт для користувачів.

UX

User Experience Design (UX design) - проектування взаємодій з користувачем. Детально що це таке можна почитати тут (http://hapahap.ru/blogs/design/105688/).

Wonder wheel

Розробка Google Wonder wheel (перекладається як "колесо подиву") це прекрасний пошуковий інструмент, що дозволяє підібрати ключові слова, або структуру сайту або тему для написання статті. Цей інструмент був розроблений більше двох років тому, проте багато людей до сих пір не користуються цим інструментом, або взагалі не знають про його існування.

Якщо ми забули згадати якісь терміни, які як ви вважаєте будуть необхідні в 2017 році, додавайте їх в коментарях.

Використання правильних при інтенсивному розвитку ринку термінів, буде сприяти розумінню того, що відбувається в сфері інтернет маркетингу.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?