5 найважливіших гео-факторів в пошукових системах

5 найважливіших гео-факторів в пошукових системах

Створення веб-сайтів, а також їх подальша розкрутка повинні враховувати безліч факторів, які впливають на їх видачу в пошукових системах. Майстрами компанії «Полюс Альфа» завжди враховується в роботі гео-фактор, який хоч і не є визначальним, але важливий для грамотної настройки роботи сайту. Це потрібно, щоб знаходили його ті відвідувачі, які шукають конкретний запит в конкретному місті чи регіоні. Ця прив'язка здатна приводити покупця до заданої мети, що в кінцевому результаті впливає на рівень конверсії. Тому це питання ми не можемо обійти стороною і вирішили розглянути його більш докладніше в цій статті.

Регіональність сайту важлива для будь-якого типу ресурсу. Будь це корпоративний сайт, або інтернет магазин, завжди потрібно брати до уваги регіональність, як основоположний критерій ранжирування пошукових систем. Велика частина запитів, які задаються відвідувачами в пошуку, є гео-залежними. Що цілком логічно і зрозуміло, адже для покупки або замовлення послуг географічне розташування може бути визначальним. Наприклад, покупець знаходить за запитом інтернет магазин, в якому є потрібний товар і по відмінній ціні, але покупка неможлива, оскільки розташований він в іншому місті, а чекати доставку немає часу. Ось і все, сайт не підходить, покупець іде в пошуках іншого магазину.

Тепер розглянемо основні п'ять гео-факторів, які зустрічаються і впливають на розкрутку сайту, а також на видачу в пошукових системах.

  1. Якщо збігається гео розташування користувача і сторінки сайту на регіональному рівні. Тобто запит відвідувача і регіональність сторінки належать до одного регіону. Слід зазначити, що мова йде саме про сторінки, оскільки регіональність може відрізнятися для кожної окремої сторінки, що залежить від роботи оптимізатора і концентрації уваги на цьому пошукових систем.
  2. Збіг географічного положення читача і сторінок сайту на рівні країни. Цей фактор не завжди береться до уваги оптимізаторами, оскільки за замовчуванням конкурентам є об'єкти, які розташовані в одній країні, проте на цей гео-фактор також слід звертати увагу.
  3. Найбільш географічно близькі до відвідувача сайти. Якщо по певному запиту пошуковикам нічого видати користувачеві, то видається найближчий регіон сторінок. Адже можуть бути унікальні послуги, які надаються, наприклад, тільки в столиці.
  4. Якщо збігається регіон посилань з пошуковим запитом. Знання цього фактору важливо при закупівлі посилань, адже їх вагомість в рази буде вищою, якщо сайт-донор знаходиться в тому ж регіоні.
  5. Охоплення регіону і його значимість. Робота з цим фактором полягає в тому, що не слід приділяти велику увагу регіональним прив'язкам для малонаселених пунктів. Всім зрозуміло, що чим більше та крупніше регіон, тим більш ретельніше слід враховувати регіональність сторінок сайту. Не завжди це практично використовується, але тим не менше має бути прийнято до уваги.
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?