Створення веб-сайтів, а також їх подальша розкрутка повинні враховувати безліч факторів, які впливають на їх видачу в пошукових системах. Ал завжди враховується в роботі гео-фактор, який хоч і не є визначальним, але важливий для грамотної настройки роботи сайту. Це потрібно, щоб знаходили його ті відвідувачі, які шукають конкретний запит в конкретному місті чи регіоні. Ця прив'язка здатна приводити покупця до заданої мети, що в кінцевому результаті впливає на рівень конверсії. Тому це питання ми не можемо обійти стороною і вирішили розглянути його більш докладніше в цій статті.
Регіональність сайту важлива для будь-якого типу ресурсу. Будь це корпоративний сайт, або інтернет магазин, завжди потрібно брати до уваги регіональність, як основоположний критерій ранжирування пошукових систем. Велика частина запитів, які задаються відвідувачами в пошуку, є гео-залежними. Що цілком логічно і зрозуміло, адже для покупки або замовлення послуг географічне розташування може бути визначальним. Наприклад, покупець знаходить за запитом інтернет магазин, в якому є потрібний товар і по відмінній ціні, але покупка неможлива, оскільки розташований він в іншому місті, а чекати доставку немає часу. Ось і все, сайт не підходить, покупець іде в пошуках іншого магазину.
Тепер розглянемо основні п'ять гео-факторів, які зустрічаються і впливають на розкрутку сайту, а також на видачу в пошукових системах.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021