Аналіз побудови якісного анкор-листа

Аналіз побудови якісного анкор-листа
Аналіз побудови якісного анкор-листа

Для початку розберемося, що таке анкор-лист і на якій стадії, після того, як ви замовили створення сайтів в Києві, вам він стане в нагоді. Деякі клієнти запитують у майстрів компанії «Полюс Альфа» про складання анкор-листів, як про окрему послугу, проте насправді тут немає нічого складного і доступно будь-кому для самостійного виконання при наявності базових знань. Анкор-листом називається такий список ключових слів різного типу входжень, що призначений для публікації на веб ресурсах донорах, щоб наростити кількість зовнішньої посилальної маси. Адже при індексації пошуковими системами враховуються будь-які ключі, починаючи від тайтлів і закінчуючи зовнішніми посиланнями. Завдяки цьому підвищується в рази ревалентність заданої сторінки за конкретним запитом.

Як саме впливає анкор-лист на розкрутку сайту розібралися, тепер розглянемо основні принципи побудови якісного анкор-листа. Які види анкорний посилань будуть найбільш ефективними? Як не потрапити під пошукові фільтри?

  • Обов'язково повинен бути анкор з точним входженням. Тобто основне ключове слово, за яким просувається сайт, тобто виводиться в ТОП, в незмінному вигляді, як воно є, без перестановок або відмін.
  • Далі прописується анкор з чистим входженням. Практично ідентичне першому словосполучення або слово, але використане в тексті всередині пропозиції. І ці ключі використовуються два або три рази.
  • Використання прямих входжень ключових запитів. У чому відмінність між точними і чистими? В даному випадку допускається поділ основного ключа будь-яким знаком пунктуації. Однак зараз актуальність такого анкора все нижче і нижче, оскільки він не природний порівняно з іншими.
  • Застосування анкорів в розведеному вигляді. Тобто вживання додаткових слів і розширення ключового запиту. У підсумку виходить цілком природний тематичний запит.
  • Морфологічно змінений анкор. У таких випадках допускається різне схиляння або зміна відмінкової форми.
  • Анкори зі зворотним входженням. У цьому випадку слова в ключових запитах міняються місцями. Те, що було першим, тепер стає останнім.
  • Анкори зі складним входженням. Тут вже допустимо і скорочення, і зміна відмінка, використовувати синоніми, а також жаргонні вирази.

Тепер що стосовно безпосередньо складання анкор листа. Наприклад, ви визначилися з тим, які сторінки корпоративного сайту хочете просувати в ТОП, вибираєте для кожної з них по кілька запитів, а вже під них і складається далі анкор-лист. Кожна із зазначених посилань в анкор-листі повинна відрізнятися і не повторяться, так просування в ТОП піде набагато швидше. Важливо пам'ятати, що кількість анкорних посилань повинно повністю відповідати ступеню конкуренції. Для одних випадків достатньо буде і двох зовнішніх посилань, а для інших не вистачить і два десятка посилань. Що стосується безпеки, то в будь-якому випадку при максимумі природності і мінімумі спаму ви минаєте фільтри пошукових систем. Вдалого і швидкого просування!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?