Аналіз сайтів конкурентів і для чого він потрібен

Аналіз сайтів конкурентів і для чого він потрібен
Аналіз сайтів конкурентів і для чого він потрібен

Веб аналітика передбачає аналіз сайтів конкурентів фахівцями компанії «Полюс Альфа», як на етапі створення, так і далі в процесі розкрутки. Для багатьох не зовсім зрозуміло навіщо проводиться seo-аналіз конкурентів при розробці сайту в Києві і для чого він потрібен, проте займаючись розкруткою самостійно чималу кількість користувачів цікавлять нюанси цього питання, всі вигоди такої роботи. Спробуємо розкрити цю тему для загального розуміння.

Аналіз сайтів конкурентів є одним з важливих етапів в процесі розкрутки будь-якого ресурсу. Який сайт можна назвати конкурентом? Це ресурс, який знаходиться в числі перших (10-15) результатів пошукової видачі по потрібним вам запитам. Аналіз таких сайтів дозволить визначити обсяг та вартість роботи з ресурсом, а також допоможе у формуванні семантичного ядра. Адже одна справа, коли ви вбиваєте в пошук просувний ключовий запит і вже на першій сторінці бачите, що кількість сайтів-конкурентів не така значна, оскільки на 7-8 позиції вже показані сайти, які не відповідають тематиці, але видаються пошукачем, оскільки просто не знайшлося більш нічого актуального. Інша справа, коли по вашому запиту ви бачите видачу сайтів-конкурентів і на 2-й, 3-й і навіть 8-й сторінках. Це говорить про те, що роботи по розкрутці досить, що потрібна серйозна зовнішня і внутрішня оптимізація і відповідно терміни на цю роботу. Після цього вже можна продумувати ефективну стратегію розкрутки з тим, щоб в майбутньому сайт став конкурентоспроможним.

Яким чином знаходити сайти конкуренти? З усіх важливих ключових запитах ви визначаєте ті ресурси, які знаходяться в перших позиціях видачі в пошукових системах Google і Яндекс. Після цього потрібно ретельно вивчити застосовувані конкурентом ключові слова і додати в своє семантичне ядро ​​ті, які ви не врахували або забули. Також не потрібно забувати про актуальність ключових слів безпосередньо для вашого сайту, адже якщо ви не займаєтеся продажем комп'ютерної техніки, а тільки ремонтуєте її, то природно, що «купити комп'ютер» не буде відповідати вашим інтересам.

На що потрібно звертати увагу при проведенні аналізу сайтів конкурентів?

  • Показники Тіц і PR ресурсу;
  • Скільки людей за добу відвідує;
  • Кількість проіндексованих сторінок;
  • Яка кількість сео-текстів на сторінках сайту і який їх середній обсяг;
  • Чи є на ресурсі реклама, наявність віджетів та інших фішок;
  • Наявність відео, картинок і підписів до них.

Це лише основні критерії аналізу, проте око професіонала завжди знайде додаткові, які допоможуть правильно вибудувати роботу з просування сайту. Якщо така робота проводиться грамотно, то завжди витрачені на неї гроші і час окупляться з лишком. Людині, далекій від сфери Seo досить важко вникнути в усі особливості Веб аналітики, в такому випадку ми пропонуємо звернутися до фахівця в цій справі − компанії «Полюс Альфа». А вся отримана в результаті такого аналізу інформація стане надійною відправною точкою для початку розкрутки вашого бренду на ринку.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?