Базові принципи юзабіліті інтернет магазину

Базові принципи юзабіліті інтернет магазину
Базові принципи юзабіліті інтернет магазину

Інтернет магазин все частіше створюють власники бізнесу в якості одного джерела реалізації продукції або в якості доповнення до оффлайн магазину. Тому, якщо замовляється розробка сайтів в Києві за допомогою послуг компанії «Полюс Альфа», то інтернет магазин лідирує по затребуваності серед інших ресурсів.

Однак, якщо аналізувати всі існуючі інтернет магазини, то складається не зовсім оптимістична картина, оскільки багато сайтів для бізнесу онлайн стартують без чіткого розуміння основ інтернет комерції. Не завжди враховується тактика просування і розуміння того, що бажає побачити відвідувач, зайшовши в інтернет магазин. Адже це є основним. Якщо ви завоюєте довіру і викликаєте симпатії покупця до свого сайту, то і покупки вже будуть відбуватися регулярно. Адже на бажання клієнтів відправити товар до кошика впливає не тільки наявність його на складі, а й багато інших факторів. Покупець адже може швидше закрити сторінку сайту, ніж дійде до потрібної позиції. Тому розглянемо основні принципи юзабіліті інтернет магазину, які потрібно завжди враховувати, щоб добитися уваги відвідувачів і викликати бажання відвідувати сайт знову і знову.

  • Навігація повинна бути простою і функціональною. Чим швидше покупець знайде потрібний йому товар і зробить меншу кількість кліків, тим швидше він стане вашим постійним клієнтом. Адже люди обирають насамперед онлайн магазини саме за простоту сервісу, тому і робіть процес покупок максимально простим.
  • Якщо ваш сайт передбачає форму реєстрації з великою кількістю полів, то перегляньте це рішення. Скоротіть до самого мінімальної ​​кількості рядків для заповнення і побачите, як зміниться поведінковий фактор.
  • Якщо юзабіліті вашого інтернет магазину передбачає помилку введення даних, то простежте, щоб оповіщення про це було зрозуміло кожному.
  • Автопошук на сайті. Начебто проста функція, але далеко не всі власники магазинів звертають на неї увагу, і даремно. Це дозволяє заощадити час вашим покупцям, і вони відразу можуть побачити, що на сайті є потрібний їм товар.
  • Продукт повинен бути представлений з виразною візуалізацією. І не завжди мова йде виключно про фото з хорошим дозволом і крупним планом, але також мається на увазі і використання відео. Напевно, все вже помітили у скільки разів збільшилася кількість відео оглядів того чи іншого продукту.
  • Сторінка з потрібним товаром повинна завантажуватися швидко. Очікування – це найперше, від чого завжди намагається втекти покупець сьогодні, тому не випробовуйте його терпіння. Зображення високої якості – це добре, але швидке завантаження сторінок ще цінніше і краще. Звичайно причина не завжди у великих фото, однак потрібно враховувати абсолютно всі фактори.

Потрібно розуміти, що робота над юзабіліті є не менш важливою, ніж розкрутка сайту або використання ефективних маркетингових прийомів стимуляції продажів (дисконтні та акційні пропозиції).

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (2 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?