Чи ефективні односторінкові сайти?

Чи ефективні односторінкові сайти?
Чи ефективні односторінкові сайти?

Хоча й односторінкові сайти не займають перші місця в рейтингах замовлень веб-студій, але заслуговують на те, щоб на них звернули увагу. Розглянемо основні їх функції, та випадки, у яких вони будуть найбільш дієві. Односторінкові сайти у багатьох одразу асоціюються з «landingpage» або посадковою сторінкою. Їх можна називати як завгодно, але від цього суть не змінюється. Цей ресурс складається з основної, та загалом єдиної сторінки, а функція полягає у залученні цільової аудиторії, яка захоче придбати товар чи послугу. Тобто працює по принципу «прийшов, побачив, замовив». І більш нічого зайвого, конкретна інформація, чітко донесена, як правило, із закликом до дії.

По яким особливостям та властивостям ви можете виявити, що перед вами односторінковий сайт, а не будь-який інший:

  • Насамперед, складається з однієї сторінки, на котрій максимально зжато та ефективно подана інформація, здібна бути корисною читачеві, потенційному покупцю товара чи послуги;
  • Як ефективне рішення для бізнесу, сайт призначений для здійснення продажу, що одразу прослідковується у його структурі ( натискачі кнопки, форма для реєстрації тощо);
  • Дизайн продуманий до дрібниць ( екрани, фрази, зображення тощо);
  • Односторінковий сайт для продажу повинен давати точні да однозначні відповіді на запит користувача.

Односторінковий сайт може використовуватися також і для створення інтернет магазину, в цьому випадку на цільовій сторінці відбувається перенаправлення користувача на основний ресурс, де потрібно зробити певну дію. Окрім продажу, односторінкові сайти можуть збирати контактні дані користувачів, збільшувати відвідуваність або проводити порівнюючий аналіз дій користувачів з тим, щоб вивчити вплив маркетингових прийомів.

Для розкрутки односторінкового сайту застосувати сео-оптимізацію ніяк не вдасться, тому застосовують інші засоби. Контекстна реклама в пошукових системах, email-розсилка, а також посилання с соціальних мереж – все це можна ефективно застосовувати у роботі з односторінковим сайтом.

Чому посадкові сторінки набагато ефективніші, ніж інтернет магазини. Хтось може припустити, що можна до кожної сторінки з товаром застосувати подібну стратегію та оформлення. Але навіть не дивлячись на такі міри, він не стане ефективніше односторінкового сайту, та буде все одно спостерігатися ситуація з полишеними кошиками та відмовами. Саме на посадковій сторінці сконцентровані маркетингові хитрощі та різного роду конверсійні фішки, які зовсім ненав´язливо перетворюють відвідувача у покупця. Сайтопобудова в цьому разі характеризується такими показниками, як лаконічність, простота та максимальна концентрація уваги. Такий інструмент дуже часто використовують семінарів, тренінгів, майстер-класів тощо. В цих випадках вони повністю себе виправдовують, а власники задоволені ефективністю та кількістю клієнтів. 

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?