Кількість покупців в інтернет магазинах зростає з кожним днем, а самі інтернет магазини створюються ще частіше. Але далеко не всі ресурси такого роду користуються популярністю. Цікавого товару і його якісного опису ще не досить для досягнення високого рівня продажів в мережі.
Розробляючи макет інтернет магазину слід враховувати всі деталі - кнопки «купити», опис, фото, кошик покупця і багато інших, здавалося б, дрібниць, але все це впливає на сприйняття магазину, а як наслідок, на продажі. З таким завданням може впоратися професійний веб-дизайнер, розробивши для сайту дизайн, що продає.
- це перше враження, яке складеться у відвідувача, відкривши сайт. А воно неодмінно має бути позитивним, інакше ні про який успіх не йтиме й мови. Компанія «Полюс Альфа» розкриває декілька не хитрих секретів дизайну інтернет магазинів, що підвищують продажі:
- Шапка сайту повинна містити телефони, поштову скриньку і адресу. Крім цього, в шапці розміщують логотип, назву магазину і кошик. Всі засоби зв'язку повинні бути помітними. Це перше правило хорошої конверсії інтернет магазинів;
- Не варто ховати рядок пошуку. Як правило, клієнти не бажають нескінченно шукати товар, що їх цікавить на сторінках сайту, і переходять на конкурентний сайт. Набагато простіше ввести запит в рядок пошуку. На цьому ж етапі розробки слід подбати про навігацію, продумати весь шлях користувача для вирішення його завдання;
- Яскравий банер з акційною пропозицією діє дуже заманливо. Користувач відразу бажає ознайомитися з продуктом ближче;
- Каталог, розбитий на категорії та підкатегорії, якщо це потрібно. Тут важливо приділити увагу кожній деталі для комфортного вибору товару. Дизайн картки товару грає важливу роль в першому сприйнятті продукту клієнтом. Веб-дизайнери намагаються показати найкращі зображення товару на нейтральному фоні, щоб відвідувача нічого не відволікало;
- Переваги, виконані у вигляді іконок або зображень сприймаються набагато краще нудного тексту, який багато хто просто не помічає;
- Відгуки викликають довіру у найвимогливіших користувачів. Надання гарантій в такому бізнесі позитивно впливає на успіх серед аудиторії;
- В футері показують карту проїзду до магазину або складу, дублюють телефони і, можливо, карту сайту.
Чим же відрізняється дизайн, що продає від звичайного? Створюючи макет дизайну, що продає необхідно бути ще й психологом. Тільки в разі правильно підібраних кольорів і розстановки блоків можна досягти результатів.
Акції та знижки виконують червоним кольором для залучення уваги, фон сайту - білий або спокійних пастельних тонів, щоб не відволікати відвідувачів від головного - картки товару. CTA-елементи (заклик до дії) потрібно грамотно виділити яскравим кольором, можливо помаранчевим, червоним. А загальний колір сайту залежить від його тематики: продаж косметики асоціюється з фіолетовим кольором, а технічного обладнання - з темно-синім або сірим.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021