Для чого потрібен промо-сайт

Для чого потрібен промо-сайт
Для чого потрібен промо-сайт

Коли стоїть завдання привернути увагу цільової аудиторії на нову лінійку продуктів або конкретний товар, захід, подіючи послугу відмінним сучасним рішенням є створення промо-сайту.

Промо-сайти однаково добре працюють на імідж компанії, коли виконують функції як основного сайту компанії, яка спеціалізується на вузькому напрямі товарів або послуг, так і додаткового сайту фірми з широким спектром послуг.

Найчастіше такі сайти тимчасові. Вони можуть існувати від декількох днів до декількох місяців, а може навіть і років. Це пов'язано зі специфікою промо-сайтів. З їх допомогою можна рекламувати захід, після завершення якого сайт перестає бути актуальним, або розкручувати новий бренд, на що може знадобитись кілька місяців.

На що потрібно звернути особливу увагу при створенні промо-сайту?

По-перше, дизайн. Дизайн для такого проекту відіграє найважливішу роль. Щоб відвідувач залишився на сайті і зробив потрібну Вам дію (купив товар, замовив послугу або відвідав виставу), потрібно зробити ставку на дизайн. Він повинен бути приємним і зрозумілим цільовій аудиторії, і в той же час «соковитим» і сучасним. Це так само важливо, як красива презентація або упаковка. Велика гамма кольорів, якісні фото та нестандартні дизайнерські рішення завжди привертають увагу потенційних клієнтів. Можна використовувати мультимедійний контент - відеоролики, презентації, анімації запам'ятовуються набагато краще чорного тексту на білому аркуші.

По-друге, контент. Тільки якісний, унікальний, а найголовніше чесний контент цікавий користувачеві. Не варто «забивати» сторінку безліччю нікому не цікавих текстів. Краще виділити ключові моменти і доступно розповісти клієнтові чим відрізняється даний продукт від усіх, вже наявних на ринку.

По-третє, зворотній зв'язок. Коли людину зацікавив продукт, але залишилися питання або пропозиції, він може через форму зворотного зв'язку написати представникові компанії. Це в більшості випадків допомагає компанії розширити коло клієнтів або дає можливість зацікавити відвідувача, вже в особистій бесіді з ним.

Промо-сайти у багатьох випадках запускають паралельно з рекламною кампанією. Вказуючи в рекламі посилання на сайт, де можна ознайомитися з усіма характеристиками продукту, Ви підвищуєте рівень довіри споживача. Краще всього, якщо на сайті можна «пощупати» товар через 3D-модель або відеоролик. Крім того, величезна кількість користувачів мережі інтернет сприяють швидкій розкрутці і позитивним відгукам. Головна мета промо-сайту - за короткий проміжок часу завоювати найбільшу кількість клієнтів!

Якісний промо-сайт:

  • є інтерактивною презентацією;
  • звертає увагу на бренд / товар / послугу / подію / акцію;
  • розширює клієнтську базу;
  • підвищує впізнаваність компанії;
  • спонукає замовити послугу, купити продукцію або піти на захід.

Ви завжди можете довірити створення сайту у Києві професіоналам. Компанія «Полюс Альфа» пропонує створення, просування і технічну підтримку сайтів будь-якої складності!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?