Таке дослідження дає можливість оцінити рамки аудиторії сайту - реальні і потенційні, а також можливості зростання і зміни рамок аудиторії.
Мати уявлення про цільову аудиторію сайту необхідно в наступних випадках:
При розробці стратегії просування сайту: дослідження дозволяє зрозуміти по яких запитах ефективніше просуватися.
При розміщенні медійної і контекстної реклами: дозволяє розміщувати рекламу і оголошення на ресурсах цікавих потенційним клієнтам, і таким чином оптимально і ефективно використовувати рекламний бюджет.
При роботі з соціальними медіа: дозволяє вибрати найбільш цільові майданчики для спілкування з користувачами.
У підсумковому звіті, складеному за результатами дослідження, ви отримуєте наступні дані:
Загальний опис цільової аудиторії;
Обсяг цільової аудиторії;
Уподобання цільової аудиторії - які переваги властиві в цілому і її окремим групам зокрема;
Фактори прийняття рішення про покупку - чим керуються люди приймаючи рішення про покупку товару, а також ключові моменти є визначальними;
Соціальні та демографічні характеристики: стать, вік, соціальний статус і т.п .;
Тенденції цільової аудиторії - яким чином буде змінюватися обсяг, переваги та обсяг в найближчому майбутньому.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021