Дослідження аудиторії

logo

Таке дослідження дає можливість оцінити рамки аудиторії сайту - реальні і потенційні, а також можливості зростання і зміни рамок аудиторії.

Мати уявлення про цільову аудиторію сайту необхідно в наступних випадках:

При розробці стратегії просування сайту: дослідження дозволяє зрозуміти по яких запитах ефективніше просуватися.
При розміщенні медійної і контекстної реклами: дозволяє розміщувати рекламу і оголошення на ресурсах цікавих потенційним клієнтам, і таким чином оптимально і ефективно використовувати рекламний бюджет.
При роботі з соціальними медіа: дозволяє вибрати найбільш цільові майданчики для спілкування з користувачами.
У підсумковому звіті, складеному за результатами дослідження, ви отримуєте наступні дані:

Загальний опис цільової аудиторії;
Обсяг цільової аудиторії;
Уподобання цільової аудиторії - які переваги властиві в цілому і її окремим групам зокрема;
Фактори прийняття рішення про покупку - чим керуються люди приймаючи рішення про покупку товару, а також ключові моменти є визначальними;
Соціальні та демографічні характеристики: стать, вік, соціальний статус і т.п .;
Тенденції цільової аудиторії - яким чином буде змінюватися обсяг, переваги та обсяг в найближчому майбутньому.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?