Довіра відвідувачів - запорука успішних продажів

Довіра відвідувачів - запорука успішних продажів
Довіра відвідувачів - запорука успішних продажів

У мережі інтернет безліч різних сайтів, які ставлять перед собою відмінні завдання. Адже для інтернет-магазину найважливішим показником є ​​кількість продажів, а при створенні сайту візитки враховується головним чином відвідуваність сайту для збільшення поширеності компанії.

Збільшення трафіку будь-якого ресурсу залежить від довіри відвідувачів до сайту або компанії. Користувачі найбільше довіряють старим перевірений сайтам з відомим ім'ям. І ресурсу, який тільки недавно запустили, дуже складно завоювати свою аудиторію, а особливо їх довіру для постійної співпраці.

Для вирішення проблеми слід додати кілька розділів на сайт, які зможуть підвищити довіру відвідувачів:

1. Сторінка «Про нас». Не нехтуйте створенням даного розділу на сайті. Наповнюючи цей розділ якісним контентом, який може зацікавити відвідувачів, Ви не тільки підвищите інтерес, але ще і довіру. Розкажіть про діяльність компанії, її співробітників і досягнення, спробуйте писати простим і зрозумілим цільовій аудиторії мовою. Можете урізноманітнити текст цікавими фото або зображеннями.

2. Контакти. Вказувати телефон, фізичну адресу та адресу електронної пошти потрібно в обов'язковому порядку. Адже, якщо компанії не існує на карті або немає можливості поговорити з її менеджером по телефону, то про яку довіру взагалі йде мова. Закріпіть контакти в шапці сайту і підвалі для наочності.

3. Відгуки. Можливість прочитати відгуки реальних людей, які купили товар або замовили послугу, миттєво піднімає ресурс на вищий рівень в очах відвідувачів. Відразу ж створюється враження надійності і з'являється впевненість, що компанія працює і має базу клієнтів. Зробіть можливість додати відгук загальнодоступною функцією і обов'язково відповідайте на негативні відгуки. Таким чином Ви даєте зрозуміти, що працюєте над недоліками і готові їх усувати.

4. Зворотній зв'язок. Даного роду форми дозволяють зібрати інформацію про клієнтів для подальшої розсилки. Але не варто збирати особисту інформацію - це може налякати відвідувачів. Буде досить імені, адреси електронної пошти та можливо ще номеру телефону. За допомогою цієї інформації можна проводити анкетування, опитування і розсилати новини, пропонувати взяти участь в акціях.

5. Простий дизайн. Не змушуйте користувачів довго розбиратися в будові сайту, навігації. Постарайтеся розробити дизайн-макет, націлений на конкретну цільову аудиторію. Нехай це буде просто дизайн, але з яскравими елементами або родзинкою, що чіпляє. Не варто перенасичувати сторінку веселкою кольорів і великою кількістю різних шрифтів.

Сайт зможе завоювати довіру відвідувачів і стати успішним в інтернеті тільки в разі контакту з користувачами. Спробуйте прислухатися до думки Вашої аудиторію, перевірте сайти конкурентів на високих позиціях. Можливо, Ви знайдете причину і зможете її усунути в найкоротші терміни.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?