Формула успіху сторінки що продає

Формула успіху сторінки що продає
Формула успіху продає сторінки

У зв'язку з жорсткою конкуренцією на ринку продажу, власники web-сайтів намагаються різними способами завоювати клієнтів. Landing Page (цільова/посадкова сторінка, сторінка захоплення, кожен називає як йому завгодно, сенс не змінюється) - один з популярних на сьогоднішній день метод заманювання відвідувачів купити товар або замовити послугу.

«Правильний» лендінг характеризується хорошими показниками конверсії, тобто співвідношенням відвідувачів, які вчинили конкретну дію, що приносить прибуток власнику сайту і стали клієнтами компанії до загальної кількості відвідувачів, що зайшли на сайт.

Звичайно, точних правил збільшення прибутку не існує, але можна хоч трохи наблизитися до формули успіху. Кілька рекомендацій по створенню унікального сайту, що продає від компанії «Полюс Альфа»:

1. Залучення уваги

Дизайн, перше, що зустрічає відвідувача на сайті. Цільова сторінка повинна бути яскравою, цікавою, загалом, подобатись майбутнім клієнтам. Відео-контент, анімація, 3D-моделі, використання будь-якого іншого мультимедійного контенту позитивно позначається на поведінці цільової аудиторії. Але не можна створювати творчий безлад. Разом з соковитим дизайном сторінка повинна бути ще і зрозумілою відвідувачу.

2. Підігрів інтересу

Якщо користувач звернув увагу на зовнішній вигляд лендінгу, він почне знайомитися вже безпосередньо з тематичним об'єктом (товар або послуга), заради якого і створювалась web-сторінка. Тут вже грає роль інформаційне наповнення, а точніше, тексти. Всі заголовки і підзаголовки повинні коротко передавати суть, бути лаконічними і нести в собі заклик. А вже самі тексти не тільки релевантні, але і не нудні, щоб у відвідувача посилилося бажання на придбання продукту.

3. Розвиток бажання

На наступному етапі знайомства з продуктом, потенційний клієнт хоче побачити докази. Те, що допоможе переконатися в безпеці сторінки. Це можуть бути конкурентні переваги компанії, великий досвід на ринку, відгуки клієнтів, живі фотографії і ще багато варіантів. Не варто застосовувати відразу все, що приходить в голову, краще виділити кілька ключових моментів, які остаточно зможуть переконати потенційного клієнта перейти в коло постійних клієнтів компанії.

4. Заклик до дії

Кнопки «Замовити/купити/взяти участь» повинні бути помітними для відвідувачів. Не забувайте про форми зворотного зв'язку, замовити дзвінок або онлайн консультація фахівця. Такі форми викликають довіру і допомагають переконати найбільш розбірливого клієнта.

Пам'ятайте, чим зручніше сайт з точки зору юзабіліті, тим більше він приваблює відвідувачів. Шапку сайту краще закріпити, щоб при прокручуванні вона завжди була видною або вставити кнопку «Вгору». Якщо лендінг багатоекранний, робіть якірні посилання - вони не дадуть заплутатися користувачам і як наслідок піти на сайти конкурентів.

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?