Грамотне розбавлення посилальної маси

Грамотне розбавлення посилальної маси
Грамотне розбавлення посилальної маси

Зовнішня оптимізація сайту є невід'ємною частиною його розкрутки сайту. Складається вона з розміщення зворотних посилань на ваш сайт. Однак тут варто розуміти, що якість їх і кількість повинна бути заздалегідь спланованою. Не менш важливо грамотно спланувати динаміку нарощування посилальної маси, а вона індивідуальна для кожного проекту. Як правильно розбавляти кількість посилань комерційних анкорних посилань, щоб все виглядало максимально природньо і не потрапити під фільтр? У цій статті докладно розберемо це питання. За основу буде взято досвід веб-майстрів компанії «Полюс Альфа», висновки, спостереження і т.д. В основі представлених методів лежить ручна робота, а також автоматична за допомогою використання готових сервісів.

  1. Посилання з профілів користувачів. Тут можливе використання ручного проставляння, масових прогонів, а також автоматизованих сервісів. Для цього потрібно зібрати базу майданчиків по потрібній темі,  зареєструвати профілі, і потім розміщувати посилання в повідомленнях на сайтах або форумах.
  2. Посилання в повідомленнях на форумах і сайтах без реєстрації. Є білим способом для розведення посилальної маси, дає непогані результати, але часом це невигідно, тому потрібно розглядати кожен випадку окремо, чи потребує він в цьому способі чи ні. Тут можна довіритися фахівцям, які знають яким чином і де розмістити посилання, щоб вони залишилися на місці. А це і є найбільш важливий показник.
  3. Непоганий результат для розбавлення дають посилання з соц. мереж. Для цього можна використовувати Вконтакті, Фейсбук, Однокласники. А ось Твітер та Інтстаграм вже відстають за результатами через вузький функціонал. Посилання розміщуються в групах або акаунтах.
  4. Посилання з картинок. Але ж часто саме з пошуку картинок користувачі потрапляють на ваш сайт. Для цього розміщують на сторонньому ресурсі таблиці, графічний тематичний матеріал.
  5. Посилання з відеоканалів. Важливо при ручному розміщенні використовувати прийоми прихованого маркетингу, а не спам.
  6. Використання для посилань безкоштовних блогів. Сюди слід віднести, як створення записів у блозі, так і коментарі.
  7. Посилання з «білих» каталогів. Важливо вибирати каталоги, виходячи з необхідної тематики і регіонального розміщення. При ручній роботі, більшість каталогів хочуть платне розміщення, і це потрібно враховувати. Набагато зручніше використовувати прогони.
  8. Посилання з оголошень. Якщо до цього методу підійти грамотно, то можна не тільки розбавити кількість посилань, але і отримати цільовий трафік. Не всі дошки оголошень дозволяють розміщувати посилання, але бувають і такі, які пропускають навіть активні посилання.

Всі запропоновані способи працюють, і завдяки їм можна отримувати більш високі місця у видачі, додатково збільшити трафік на ваш ресурс, а також легко і «безболісно» виходити з-під санкцій пошукових систем. Також порада прийняти до уваги дану роботу відразу після створення сайту, оскільки на початковому етапі досягається хороший результат для молодого ресурсу.

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?