Ім'я компанії – складова її іміджу

Ім'я компанії – складова її іміджу

Деякі компанії звертаються до послуг студії «Полюс Альфа» для розробки сайтів на стадії формування іміджу компанії, коли тільки формується бренд і потрібне якесь представництво в інтернет просторі. Ім'я компанії визначає не тільки перше враження у компаньйонів і клієнтів, але іноді і визначає хід її розвитку та подальшу долю. «Як корабель назвете – так він і попливе», − саме за цим принципом відсіваються всі непотрібні та неактуальні назви компанії.

Невдала назва бренду може стати серйозною перешкодою на шляху товару до споживачів. Зараз стали популярними навіть послуги з пошуку самого підходящої назви для компанії, яка буде не тільки відображати суть і принципи діяльності, але і в той же час легко запам'ятовуватися та викликати приємні асоціації.

Нерідко ім'я компанії грає на руку не тільки в офлайн житті, але і при розкручуванні сайтів. Це буде спостерігатися в тому випадку, якщо назва буде доповнювати чи близькою за змістом з головним ключовим словом. В процесі розробки назви бренду потрібно враховувати ряд чинників таких, як цілі, переваги, специфіка застосування, користь, актуальність на заданий період і т.д.

Яким чином відбувається процес підбору маєтку для компанії?

  1. Можна почати з аналізу вже існуючих назв компаній з аналогічною сферою діяльності. Так ви зможете не тільки генерувати нові ідеї, а й побачити з боку допущені помилки іншими власниками.
  2. Потрібно визначити значимість назви в загальній концепції компанії. Адже ім'я повинно позитивно характеризувати товар або послуги і формувати виключно хорошу думку.
  3. Складання списку асоціативних зв'язків з продуктом компанії для подальшого вибору і затвердження.
  4. Розширення варіантів з уже наявного списку.
  5. Ретельний аналіз і відбір найменувань.
  6. Не менш важливо перевірити затверджене ім'я на унікальність.

Відповідно до цього алгоритму дій, можна підібрати назву для будь-якої компанії, якщо у вас немає з фантазією та ідеями проблем. Щоб полегшити цей процес, існує перелік правил і вимог, яким має відповідати вибрана назва бренду:

  • Назва повинна в першу чергу асоціюватися у потенційних клієнтів з характеристиками і властивостями продукту, ніяких негативних відчуттів не повинно виникати, навіть підсвідомо.
  • Ім'я повинно бути унікальним і яскравим, щоб виділялося на тлі інших конкурентних варіантів. Якщо назва унікальна, то її легко запам'ятати і важко забути.
  • Також для кращого і швидкого запам'ятовування назва повинна бути практичною. Тобто легко читатися, не викликати питань або сумнівів у вимові.
  • Також обов'язково потрібно враховувати відповідність назви культурному та лінгвістичному середовищу заданої аудиторії. Якщо передбачається просування бренду за межами країни, то потрібно враховувати його набагато більшу універсальність і доречність для інших умов.
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?