Інтернет магазин. Пошук успішної ніші

Інтернет магазин. Пошук успішної ніші
Інтернет магазин. Пошук успішної ніші

Замовники, які звертаються для створення корпоративного сайту в компанію «Полюс Альфа», не потребують на початку розвитку пошук теми для сайту. Оскільки в цьому випадку сайт робиться після створення компанії, або ж одночасно з її створенням. А ось, що стосується інтернет магазинів, то спочатку надходить імпульс, бажання мати інтернет магазин для реалізації бізнес ідей, а потім вже дозріває рішення щодо ніші та сфери діяльності. Тут все неоднозначно і багато підприємців задаються питаннями щодо пошуку успішної ніші для інтернет магазину, на самому початку своєї діяльності. Адже не завжди інтернет магазин створюється, як додаток до реального магазину.

Створення інтернет магазину завжди супроводжується метою – отримання прибутку шляхом реалізації товарів. І щоб прибутки були і зростали, потрібно спочатку правильно і успішно вибрати нішу. Багато женуться за популярними на сьогоднішній момент товарами, проте це означає вплутуватися в велику конкуренцію. Хоча для реклами такого товару не потрібно багато зусиль, оскільки про нього практично все знають. Інша справа, коли доводиться мати справу з унікальною продукцією, проте в цьому випадку доведеться доносити до читача і максимально поширювати інформацію про продукти, що реалізуються.

Якщо ніша для інтернет магазину обрана успішно, то з просуванням сайту не виникає особливих проблем, все проходить гладко і згідно поставлених цілей.

Нижче наведено кілька рекомендацій щодо того, як вибрати нішу для інтернет магазину.

  • Найкраще вибирати роботу з тим спектром товарів, де ви є знавцем, експертом і взагалі дуже захоплюєтеся. Якщо цього немає, то потрібно вибирати хоча б ту нішу, яка вам подобається, і якою ви давно цікавитеся.
  • Вибір унікального товару часто також грає на руку власникам інтернет магазинів. Є такі товари, які багато людей часто шукають, але знаходять з великими труднощами. Найпростіше сісти і самому проаналізувати, що доводилося довго шукати перед покупкою або який продукт хотілося б бачити більш поширеним на ринку. Природно унікальність повинна поєднуватися з потребою і необхідністю, тобто продукція повинна бути затребуваною. Популярність товару можна вивчити за таким показником, як частота пошуку товару користувачами в інтернеті. Паралельно можна проаналізувати активність покупців на сайтах конкурентів по намічених груп товарів.
  • Простіше буде реалізовувати той товар, який дає більший прибуток і має високу цінність. Наприклад, ті ж іменні вироби або товари ручної роботи завжди вигідніше продавати, ніж технічні товари, хоча останні набагато простіше розкрутити.
  • Також слід враховувати досвід ваших друзів або родичів, які можуть бути яскравим прикладом успішного ведення бізнесу. Якщо у них є досвід в цій сфері, то вони вам зможуть порадити і підказати, на що попит є, а на що ні.
0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?