Інтернет магазин проти торгової точки

Інтернет магазин проти торгової точки

На сьогоднішній день великі торгові підприємства зменшують орендні місця для своїх магазинів і все більше переходять на продаж в інтернеті, але ще не ясно, чи будуть покупці довіряти віртуальному магазину. А якщо починати бізнес в сфері продажу з нуля, то який вид торгівлі більш вигідний з точки зору фінансових вкладень, рентабельності та попиту покупців? Дивлячись на тенденцію, що набирає популярність, все продавати-купувати в інтернеті, потрібно виділити позитивні і негативні сторони створення інтернет-магазину.

Отже, розглянемо переваги інтернет-магазинів для покупців перед звичайними магазинами.

+ Ціна. Вартість товару в інтернет-магазинах значно нижче за ціну звичайного магазину. Це пов'язано з витратами на щомісячне утримання магазинів (оренда, комунальні платежі).

+ Час. Покупцеві не потрібно їхати в магазин, стояти в чергах до каси або чекати продавця-консультанта. Все це економить час. Та й порівнювати ціни в різних магазинах набагато довше, ніж заглянути на кілька інтернет-ресурсів.

+ Відгуки. Майже в кожному інтернет-магазині можна прочитати відгуки покупців на товар, що зацікавив, зрозуміти наскільки вигідно здійснювати ту чи іншу покупку.

+ Комфорт. Онлайн-консультант завжди відповість на питання клієнтів та не буде при цьому стояти над душею і нав'язувати свою думку. Більшість онлайн магазинів працюють 24/7, що тільки позитивно впливає на комфортні покупки, розширюючи при цьому клієнтську базу.

+ Асортимент. На прилавках торгівельних точок не завжди є місце для всіх товарів, тому найширший асортимент можна знайти тільки в каталогах товарів.

+ Місцезнаходження. Купувати можна з будь-якої географічної точки, де є доступ до інтернету.

Недоліки онлайн магазину в порівнянні зі звичним магазином:

- Гарантія. У разі купівлі товару в магазині клієнт може розраховувати не тільки на гарантію від виробника, але ще і від магазину. І відбувається весь процес набагато швидше, ніж з віртуальною покупкою, яку потрібно відправити поштою в магазин, дочекатися відправки до виробника і зворотної доставки.

- Реальність. Клієнт може помацати або приміряти товар в звичному магазині. Наприклад, при купівлі побутової техніки можна підключити її і побачити всі тонкощі, одяг краще приміряти, а у випадку з косметикою в магазинах пропонують тестери.

- Миттєвість. Після оплати покупки клієнт миттєво отримує товар, а у випадку з одягом може, навіть, вийти в ньому з магазину.

Для власників бізнесу позитивних сторін у відкритті інтернет-магазина багато: невеликий стартовий капітал, необмежений асортимент, мінімальні витрати на утримання web-ресурсу і з персоналом все набагато простіше.

Але слід розуміти, що розвиток онлайн магазину не легке завдання. Компанія «Полюс Альфа» пропонує розробку і просування інтернет-магазинів, які дійсно працюють.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?