Лонгріди – тренд 2015-2016 року

Лонгріди – тренд 2015-2016 року

До певного часу фахівці здійснювали розкрутку сайта, наповнюючи контентом, який складається з 2000-2500 символів у середньому та необхідною кількістю ключів. Усіх це влаштовувало і пошукові системи теж. Вони індексували сторінки та виводили в ТОП сайти тих, хто продумав семантичне ядро та якісно наповнював ресурс матеріалом. Однак в останні роки тактика індексування та видачі в ТОП чи на перші сторінки змінилась. Нині вже діють інші правила обробки та аналізу матеріалу, тому фахівці у сфері сео швидко підтримали цю нову хвилю, щоб робити сайти більш ефективнішими з точки зору аналізу пошуковими системами.

Що  стало альтернативою сео-текстам? Про що йде мова?

Пріоритетними стали лонгріди – тренд веб-дизайну минулого, та більш за все й цього − 2016 року. Лонгрідами (з англ. «довге читання») називають інформаційний матеріал великих розмірів, на прочитання якого витрачається багато часу. Об´єм статі такого типу може бути від 8000-10000 і більше. Однак не тільки у розмірі різниця. У лонгрідах подається інформація з вуст фахівця чи людини, яка розуміється у певній сфері. Тому такий матеріал виявляється пізнавальним, корисним та захоплюючим для користувача, який відвідує сайт. В цих статтях можуть викладатися цілі історії та приклади с життя. І як наслідок, людина захоплюється матеріалом, сайт запам´ятовується та його хочуть відвідувати знову та знову.

На сьогодні, лонгріди – один з найперспективніших різновидів інформаційного матеріалу на сайтах. У ньому, окрім самого тексту, повинен бути у наявності і мультимедійний матеріал, який складається з відео, зображень чи фото. І він служить не тільки вмістом, але повноцінною частиною матеріалу.

Як і будь-який інший контент, лонгрід  треба вміти правильно застосовувати. Не кожну статтю з зображенням чи відео можна назвати повноцінним лонгрідом. Такого типу контент буде актуальним при створенні індивідуального сайту чи корпоративного для компанії, що надає послуги.

Як треба працювати з лонгрідом?

  • Для початку треба знайти ідею, тему, котра здатна зацікавити не декількох, а більшість.
  • Після того, як знайдена ідея, треба скласти план статі. Якщо вдалось скласти правильно план, то рахуйте, що вже виконано більшу частину роботи.
  • Далі требі підготувати усі складові, починаючи від статті та закінчуючи відео, зображеннями тощо.
  • Не треба забувати про дизайн. Щоб лонгрід працював, він повинен бути цікавим читачу. Для цього слід врахувати структуру, шрифт, оформлення, продумати найбільш актуальні місця для розміщення мультимедійного контенту.

Вдалим буде той лонгрід, який виглядає суцільним та гармонічним. Після розміщення, він буде на вас працювати з перспективою та довго буде сприяти переходам на сайт з пошукових систем чи  соціальних систем. Без сумніву, що працюючи з таким контентом, ви «вбиваєте двох зайців» одночасно – зацікавите цільову аудиторію та привернете увагу пошукових систем.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (2 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?