Міфи веб-дизайну

Міфи веб-дизайну

Цілком нормально, що і в сфері сайтобудування існують необґрунтовані міфи та чутки, які гуляють в мережі, швидко поширюються, а потім в веб-студію звертаються клієнти, начитавшись подібного, хочуть щось таке, що ніяк не відповідає реальності. Такі випадки нерідкі, і є цілком нормальним явищем не тільки для компанії «Полюс Альфа», а й для багатьох інших студій в тому числі. Доводиться дуже довго пояснювати клієнтам зворотне для того, щоб пізніше вони не розчарувалися в своїй же заявці і в проханнях зробити так, а не інакше. На щастя, великий відсоток замовників все-таки прислухається до думки професіоналів, адже вони хочуть якісну розробку сайтів, тому і вирішили звернутися до професіоналів. Але є і той невеликий відсоток, переконає в неправоті яких дуже складно.

Отже, розглянемо найпоширеніші міфи про веб-дизайн, які найчастіше можна зустріти в інтернеті на тематичних форумах, в групах соц. мереж або серед комментів на сайтах.

Міф 1. Читачі переходять на сайт виключно для читання. Вельми хибне уявлення, оскільки через дефіцит часу користувачів, їх скоріше зацікавлять в першу чергу актуальні заголовки, списки або читання коротких абзаців.

Міф 2. Багато хто впевнений, що під дизайном мається на увазі зовнішній вигляд сайту. Однак дизайн означає функціональність чого-небудь. Це поєднання форми і функції. Адже мало створити привабливий ресурс візуально, він ще повинен бути корисним і допомагати ефективно вирішувати виникаючі питання.

Міф 3. Зображення з фотостоків покращують враження читачів. Незрозуміло звідки і на підставі чого з'явилася ця тенденція, однак вона досить поширена. Іноді це не тільки не має ніякого відношення до сприйняття сайту відвідувачами, а й навпаки, може шкодити. Це пояснюється тим, що картинки не завжди розміщуються відповідно до наявного контенту і можуть тільки відволікати або дратувати.

Міф 4. Оригінальність дизайну. Дуже часто в гонитві за оригінальним дизайном веб-майстри забувають про поліпшення та доопрацювання юзабіліті. А користувачам більше подобаються прості і зрозумілі речі, ніж нововведення. Іноді краще зупинити вибір на стандартних шаблонах, ніж «винаходити велосипед» і при цьому корисність сайту залишатиметься під питанням.

Міф 5. Сайти потрібно періодично переробляти. У цьому випадку веб-майстри частіше керуються своєю власною думкою і уподобаннями, в той час, як думка більшості користувачів може відрізнятися або бути зовсім іншою. Велика частина людей любить стабільність і не завжди «на ура» сприймає зміни або редизайн сайту. Веб аналітика і редизайн потрібні тоді, коли розвиток сайту зупинився.

Міф 6. Є думка, що зробити сайт загальнодоступним – це дорого і важко. Але насправді розробка доступного сайту вийде майже однаково, як такого ж, але менш популярного.

Багато в чому все описане має місце бути, перераховані дії потрібно і можна робити, але категоричність недоречна абсолютно, упор на ці пункти не варто робити, оскільки створення сайту – це дуже індивідуальна робота, тому деякі поради, затвердження – не що інше, як міф!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?