Найефективніші типи контенту, які залучають трафік

Найефективніші типи контенту

Цілком природно, що після створення сайту, власник мріє про виникнення і отримання трафіку на свій ресурс. Для цього контент повинен бути не тільки корисним, але і цікавим для більшості. Сьогодні ми розглянемо який контент вважається найефективнішим не тільки в рамках сайту, але і блогу, і групи в соціальній мережі. Тобто цікавить інтерес до контенту як такого. На що сьогодні народ звертає найбільше уваги? До чого тягнеться рука, щоб «лайкнути» або поділитися інформацією з друзями. Імпульси ж створює корисність і цікавість розміщеного контенту. Це питання, що сьогодні вивчають маркетологи, не оминуло стороною і студію «Полюс Альфа», адже корисний і ефективний контент безпосередньо впливає на розкрутку, тому наші майстри в роботі з проектами враховують нюанси нинішнього часу в підборі інформації для розміщення.

Контент здатний залучити нових читачів, який захоплюючись інформацією стають постійними відвідувачами. Після тривалих відвідувань, ресурс викликає довіру, після чого вже може долучати до покупки або замовлення послуги. Так, контент не завжди був таким як зараз, йому теж притаманна динаміка і розвиток. Те, на що ставлять акцент веб майстра зараз вже навіть через рік буде не актуально. Що стосується графічних матеріалів, то публікуються і проглядаються набагато частіше зображення, ніж відео. Це цілком можна пояснити дефіцитом часу або обмеженістю трафіку, оскільки мобільні пристрої є джерелами виходу в мережу майже однаково з ПК і ноутбуками. При цьому найбільш кількістю переглядів зображеннями вважаються тематики гумору, потім слідують кулінарні та з подорожей, і після всі інші. Але при цьому, якщо порівнювати текстовий матеріал з картинками, то перший варіант найбільш затребуваний.

У мережі швидше за все поширюються покрокові інструкції, експертні керівництва, а також інформація у вигляді списків. Простота візуального сприйняття разом з підвищеним відсотком корисності роблять свою справу. При складанні покрокових посібників, потрібно повністю охоплювати теми і завдання, які цікавлять вашу аудиторію. При цьому виклад процесу може простим, а також з поглибленням і ретельним описом кожного етапу, все залежить від конкретної тематики. Якщо говорити при списки, то тут давно зрозуміло про зручність сприйняття таким чином викладеного матеріалу. При просуванні сайтів і наповненню їх текстами, це, мабуть, найпоширеніше вимога до статей – наявність списків.

2015 рік дав початок потоковому відео, платформ для цього сервісу не так багато, але їх кількість буде зростати, як інтерес користувачів до цього типу контенту. Тому в 2016, а також майбутньому 2017 році, для багатьох використання онлайн трансляцій буде приємним відкриттям і усвідомлення нових можливостей. Ви також можете придумати свій оригінальний спосіб використання онлайн трансляцій в своїх цілях.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?