Наші прогнози на 2011 рік для ринку СЕО

Наші прогнози на 2011 рік для ринку СЕО
logo

Деякі інтернет маркетологи і оптимізатори вважають, що в недалекому майбутньому, буде максимально розвиватися персоналізація видачі, деякі навіть роблять припущення, що пошукові системи зроблять настільки ідеальну персоналізовану видачу, що за двома сусідніми комп'ютерами, а то і на одному, будуть дві різні видачі.

Динаміка розвитку пошукових систем

Дійсно вже зараз як Яндекс, так і Google видає різну видачу для різних регіонів. Однак чи буде незабаром різна видача для різних типів користувачів? Нам здається, що не варто чекати так скоро такої індивідуальної видачі. Уявіть, що в середньостатистичної сім'ї один комп'ютер на трьох осіб: маму, тата і дитини. Кожного з них цікавлять абсолютно різні речі, і, отже, задають пошуковим системам різні запити. Якщо пошуковики будуть намагатися персоналізувати видачу, уявіть що буде отримувати кожен з членів сім'ї. Єдиним можливим варіантом, який ми зараз бачимо, буде персоналізація прив'язана до аккаунту, під яким увійшов користувач. В такому випадку у користувача можна отримати детальну інформацію про нього, а, отже, і побудувати йому персоналізовану видачу.

Загалом, тут можна робити припущення, проте що можна сказати з упевненістю, так це те, що тенденція персоналізації видачі не буде сильно динамічною, як багато предполагают. Актівно почнуть розробляти пошук для мобільних пристроїв. З огляду на динаміку розвитку мобільного ринку, з його досить потужними телефонами і смартфонами, і доступним інтернетом, пошуковики неодмінно почнуть розробляти мобільні алгоритми пошуку. Тепер крім flash і html версії доречним буде і PDA версія сайта.Вопрос про те відвоює Google у Яндекса позицію лідера в Росії в 2011 році чи ні, пора закривати - Яндекс залишиться лідером, так як він в першу чергу розроблявся для Росії, з урахуванням всіх складних моментів російської мови, і самого менталітету росіян.

Розвиток інтернет маркетингу і смерть SEO

Безсумнівно, SEO в чистому вигляді не залишиться. Просування сайтів з оплатою за місце у видачі відмирає, так як пошукові системи постійно змінюють алгоритми, і гарантувати позиції стає неможливо. Стверджувати про те, що персоналізованої видачі не буде ми не станемо, однак такої тенденції, яку прогнозують, не буде. При цьому через якийсь час буде знайдений вихід і користувач зможе отримувати індивідуальну видачу, незалежно від того за яким комп'ютером він сидить. Ось в той момент остаточно помре SEO в тому вигляді, в якому ми його зараз маємо.

Наступним етапом має стати оплата за ефективність роботи. Інтернет маркетологи будуть гарантувати трафік, а не позиції певних слів. Хтось буде обіцяти продажу, хтось буде працювати по абонплаті - кожен буде намагатися підібрати для себе найоптимальніший варіант звітності та взаіморасчета.Уже зараз не працюють шаблонні методи просування сайту, і лідери ринку розробляють для кожного сайту індивідуальну схему просування. Усе! - шаблонним методам смерть.Однім з ключових моментів просування сайтів стане проведення юзабіліті аналізу. Це дозволить відстежувати поведінку користувачів на сайті і досягати максимальної віддачі від прийшов користувача. Втрачати клієнтів через недоробки на сайті глупо.Будут розвиватися, та й вже розвиваються, нові методи розкрутки - просування груп Вконтакте, Facebook, тві-акаунтів і ін. Вже зараз їх можна віднести до одного з елементів комплексного інтернет маркетингу.

Поява нового поняття «Інтернет маркетолог»

Інтернет маркетолог це фахівець, який зможе не тільки просунути ваш сайт під пошукові запити, а й буде займатися аналітикою - проводити глибокий аналіз поведінки користувачів на сайті (Google Analytics, Яндекс-Метрика і ін.). Це дозволить йому покращувати сайт під користувачів і разом з тим автоматично під пошукові системи. Інтернет маркетолог повинен буде вміти все - починаючи від пошукової оптимізації, закінчуючи володінням широкого комплексу методів просування проекту в мережі Інтернет:

Інтернет маркетолог повинен буде вміти вільно орудувати кожним з елементів комплексного інтернет маркетингу, знати, коли і який з елементів підключити в роботу, який яким перекрити, що призупинити, а що тимчасово запустити, так щоб максимально заощадити гроші, виділені на просування проекту.

Розвиток бірж, агрегаторів і інших гравців SEO ринку

Посилальні біржі залишаться і будуть працювати далі, так як контрольний фактор ранжування залишається на місці, хоча не можна не відзначити, що вага посилань став меншим. Так що нарощування сайтів для продажу посилань не буде більше приносити таких грошей, як це було протягом останніх 5 років.

Швидше за все, почнуть розвиватися біржі для накрутки користувальницьких факторів. Агрегатори, які займуться комплексним просуванням, а не просуванням по позиціях, цілком можливо залишаться на ринке.С одного боку стає важче, з іншого в сто крат цікавіше. Кожен вибирає свій варіант, а нам нові зміни цікаві, тому що не дають перетворюватися мізкам в зелений холодець. Успіхів вам у цьому році.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?