Навіщо потрібен фірмовий стиль

Навіщо потрібен фірмовий стиль
Навіщо потрібен фірмовий стиль

При створенні компанії будь-якого напрямку діяльності проводяться маркетингові дослідження обліку конкурентного середовища. На сьогоднішній день компаній, які працюють в ідентичній тематиці, сила-силенна. Тому, важливо не тільки надавати якісні послуги, але і виділятися оригінальним стилем.

Найкращим рішенням поширення нової торгової марки стане комплекс заходів не лише офлайн, але ще і в мережі інтернет. Для рекламної кампанії зі збільшення впізнаваності бренду необхідно мати особливий стиль, колір і логотип торгової марки. Таким чином створюється і підтримується високий імідж компанії. Створення фірмового стилю компанії вимагає високих знань в сфері графічного дизайну і впровадження в тематичну сферу діяльності. Формування єдиного стилю - складний творчий процес, який впливає на подальший успіх бренду. Тому, краще замовити його розробку у досвідченого фахівця.

Якісний фірмовий стиль передбачає комплексну розробку дизайну логотипу, візиток, банерів, блокнотів, чашок, подарункових упаковок - це вже залежить від роду діяльності. Але обов'язковими елементами фірмового стилю є кольори компанії і шрифт. Адже який би ви товар не представляли потрібно завжди нагадувати про себе. Особливо це актуально при створенні сайту.

Дістати досить вагомий сегмент інтернет користувачів можливо лише за допомогою професійного підходу в галузі брендингу та підтримки іміджу. Фірмовий стиль дозволяє вирішити відразу кілька завдань:

• відмінність від конкурентів. Для компанії, особливо молодої, або тієї, яка тільки створює персональний сайт дуже важливо думати на крок вперед конкурентів і виділятися на їх фоні. В інтернеті настільки широкий вибір, що індивідуальний підхід до клієнта, який виражається не тільки в наданні послуг, а й в дизайні всього проекту в цілому, має величезне значення. Адже дизайн сайту створює перше і дуже важливе враження;

• позитивний образ. Якісний дизайн фірмового стилю створює позитивний образ компанії і веб-ресурсу. Досягнувши позитивного іміджу, набагато легше вести діалог з потенційними клієнтами і представляти новинки цільовій аудиторії;

• розширення клієнтської бази. Поєднання всіх графічних елементів і перегук їх між собою збільшує шанси на широку популярність компанії, і як наслідок, розширення клієнтської бази. Переслідуючи чітку стратегію якомога довше затриматися на ринку компанія має потребу в якісному фірмовому стилі, який буде актуальним дуже тривалий період часу.

Компанія «Полюс Альфа» займається розробкою сайтів на перспективу тривалого розвитку компанії в мережі інтернет та підтримки високого іміджу бренду. Тому, співробітники компанії на перше місце ставлять якість послуг, що надаються.

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?