Навіщо тестують сайти

Навіщо тестують сайти

Не секрет, що сайт для сучасного бізнесу це ефективний робочий інструмент. Власний ресурс - це оптимальний спосіб познайомити потенційних клієнтів з продукцією та послугами, конвертувати відвідувачів в покупців, розповісти про свої досягнення і вигоді співпраці. Як результат такої інформативної реклами - якісне розширення цільової аудиторії та збільшення прибутку компанії.

Звичайно, недостатньо просто створити сайт. По-перше, потрібно попрацювати, щоб про веб-ресурсі дізналися. А по-друге, підтримувати і розвивати ресурс. Некоректна робота сайту моментально позначиться на скороченні числа відвідувань і, відповідно, впадуть продажі. Якщо відвідувачеві нецікаво або незручно користуватися веб-ресурсом, він просто перейде на сайт-конкурент. Тому важливо відстежувати роботу сайту, аналізувати його життєдіяльність, підтримувати якість функціонування. Це дозволить продемонструвати повагу до користувачів і підвищити їх лояльність до компанії.

Але буває, що показники продажів різко знижуються, незважаючи на те, що сайт в ТОПі. Власник схильний звинувачувати в цьому SEO-фахівця. Але справа зовсім не в його компетенції. Але тоді в чому?

Сайт ні відтестували. А без участі компетентного тестувальника жоден, навіть самий просунутий сайт, не застрахований від неефективності. Тільки сумлінне тестування може дати гарантію працездатності та результативності веб-ресурсу. Чи не Відстежені вчасно «поломку» відшукати і усунути буде складніше.
У компетентного тестувальника є своя стратегія і напрацювання з пошуку багів, методи послідовних дій для швидкого і точного виявлення помилок.

Для цього існують кілька видів тестування.

Юзабіліті-тестування

Процес, який вивчає призначений для користувача інтерфейс, виявляють слабкі сторони, визначає, що може піти не так (не працювати належним чином). На основі цього даються рекомендації щодо покращення сайту.

Мета такої роботи - визначення ступеня зручності сайту для користувача. Сюди входить простота навігації та форм презентації, легкий і зрозумілий доступ до інформації - все те, що дозволить переконати відвідувача стати клієнтом.

Кроссплатформенноє і кросбраузерності тестування

Ця частина роботи спрямована на визначення сумісності веб-сайту з браузерами і ОС. На цьому етапі усуваються проблеми, які не дають сторінці завантажитися або повністю відкрити інформацію. Інакше, з такого «неповноцінного» сайту користувач піде назавжди, так і не дізнавшись, наскільки вигідну пропозицію йому приготував продавець.

функціональне тестування

Цей тип потрібен для визначення готовності продукту, точності виконання функцій, здатності взаємодіяти зі сторонніми ресурсами і ПО, а також - повноти відповідності вимогам. На жаль, невідповідність стандартам досить поширене явище. Функціональне тестування дозволить уникнути пов'язаних з цим неприємностей в майбутньому.

Тестування для користувача інтерфейсу

Перевірка кожного елемента на коректність відгуку на дії користувача. А також - як реагує і відпрацьовує запити сам сайт.

Автоматизоване тестування

Створення спеціальних автоматизованих тестів для перевірки правильності роботи основного функціоналу сайту.

Тестування безпеки

Це важливий етап тесту, який виявляє вразливість ресурсу до атак. А також - наскільки інформація захищена від несанкціонованого доступу.

Тестування навантаження

Визначаються показники сайту під час пікового навантаження, яку відвідуваність ресурс може витримати «безболісно», не втрачаючи прийнятною швидкості завантаження сторінок.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?