Непошукове просування сайту

Непошукове просування сайту
Непошукове просування сайту

Цілком очевидно, що основний приплив трафіку на сайти доводиться на пошукові системи. Однак, не варто зациклюватися виключно на пошуковому трафіку, а шукати додаткові шляхи залучення відвідувачів.

Такий підхід буде вигідний в різних ситуаціях, наприклад, коли сайт, на оптимізацію якого було витрачено багато сил і фінансів, підпадає під фільтри однієї з пошукових систем. Іноді доходить до смішного - сайт, який знаходиться на перших позиціях в «Яндексі», потрапляє під фільтри «Гугла».

Найчастіше причина санкцій так і залишається загадкою для оптимізаторів. З такої ситуації є виходи, наприклад, перенести сайт на новий домен, де знову-таки є ризик потрапляння під санкції.

Ще одна причина, по якій потрібно шукати додаткові шляхи залучення відвідувачів - пошуковий трафік вичерпав себе: сайт вийшов в ТОП результатів по ключових запитах, але відвідуваність ще потрібно підвищувати. Єдиним рішенням в даному випадку буде пошук альтернативних джерел трафіку, одним з яких є соціальні мережі, зокрема, Google+.

Ця мережа почала роботу з 2011 року, і за досить нетривалий період стала неймовірно популярною, отримавши понад сто мільйонів зареєстрованих користувачів.

Варто враховувати, що активність користувачів Google+ прагне до нуля, а його частка на світовому ринку соціальних мереж дуже маленька, але, незважаючи на це, використовувати мережу все таки варто.

У «Гугл+» є пошук, в якому слід брати активну участь, додавати потрібні теми до записів.

Опція «Кола» теж дуже зручна для цільового просування сайту, оскільки ви зможете класифікувати і розмежувати інформацію для різних категорій користувачів. Наприклад, ви можете організувати розсилання цікавих матеріалів різних кіл. Потрібно час від часу публікувати на сторінці в Google+ цікаві і унікальні статті по вашій темі, які так чи інакше призведуть цільових відвідувачів. ВКонтакті є найпопулярнішою мережею на території країн СНД, у чому, не в останню чергу «винен» більш широкий функціонал в порівнянні з оригіналом, тобто «Фейсбук». Щоб почати роботу ВКонтакті, на сайті потрібно розмістити кнопки «Мені подобається», «Рекомендую», щоб привернути додатковий трафік. Після цього вкрай важливо створити групу для сайту, дотримуючись правил її оформлення. Зокрема, потрібно зверстати меню в розділі «Новини», зробити його привабливим. Щоб коректно оформити групу і сторінки, важливо застосовувати наочну розмітку.

Група не повинна висіти мертвим вантажем - якщо теми та обговорення не створюються користувачами, це повинні робити адміністратори, щоб стимулювати активність.

Facebook залишається найбільшою світовою соціальною мережею, тому її також потрібно активно використовувати. Починати потрібно зі звичного розміщення на сайті кнопок Like і Share, а також блоку друзів.

Також важливо створити для сайту сторінку, на яку можуть заходити навіть незареєстровані користувачі, додаючи трафік.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?