Нові методи розкрутки сайтів

Нові методи розкрутки сайтів

СЕО оптимізатори давно звикли до того, що алгоритми пошукових систем постійно змінюються, змушуючи шукати нові і нові методи розкрутки. Однак, в 2015 році кардинальних змін не відбулося. У алгоритми продовжують вносити зміни, але незначні, тому розглянемо базові, на сьогоднішній день, популярні методи розкрутки.

1. Внутрішня оптимізація.

Не дивно, що цей спосіб винесено на перше місце, оскільки саме від того, як проведена внутрішня Seo-оптимізація, залежить позиція сайту в пошуковій системі.

Потрібно враховувати, що пошукові системи особливу увагу приділяють таким параметрам як правильно застосовані теги в заголовках сторінок, коректне розташування ключових слів в текстах, внутрішня перелінковка, зручна навігація.

Дуже важливим фактором для пошукових систем є семантичне ядро. Для його грамотного складання потрібно застосовувати побільше різноманітних ключових слів, синонімів, грамотно вписувати ключі.

Хоча немає точних параметрів щодо кількості ключових слів на сторінці, проте, цілком зрозуміло, що текст не повинен бути заспамленим ключовими запитами. Перевірити переспам легко - за допомогою різноманітних онлайн сервісів. Важливо перевіряти тексти на предмет читабельності, а не тільки на те, як вони індексуються пошуковою системою.

Це дуже важливо, оскільки алгоритми пошукових систем поступово ускладнюються і налаштовуються під правильність і зручність тексту для читачів.

Сучасні пошукові системи звертають увагу і на грамотність, оскільки помилки в словах негативно позначаються на пошуковій видачі.

У 2015 році алгоритми пошукових систем особливу увагу приділяють сайтам з чітко прописаною структурою урлів, які краще індексуються і виводяться на верхні позиції в пошуковій видачі.

Дуже важливо створювати грамотну внутрішню перелінковку, стежити за тим, щоб посилання вели на правильні категорії і розділи. Також важливо відстежувати помилку 404 і видаляти подібні сторінки.

 2. Зовнішня оптимізація.

Це не менш відповідальний етап роботи, в якому є і багато спірних пунктів. Перш за все, це закупівля зовнішніх посилань з різних бірж - цей етап зовнішньої оптимізації викликає хвилі обурення і суперечок про те, що посилання вже не дають належного ефекту. Можна почути навіть таку думку, що посилання і зовсім шкодять розкручуванню сайтів.

Насправді це не так - зовнішні посилання, які ведуть на ваш ресурс, залишаються ключовим методом просування сайтів.

Однак потрібно враховувати, що пошукові системи більше уваги приділяють обліку зовнішніх посилань, вчаться відстежувати покупні посилання. Тому їх потрібно закуповувати тільки на трастових ресурсах, які мають високу відвідуваність і тематику, схожу з вашою.

Якщо в питанні внутрішньої оптимізації розібратися досить просто, то фактори зовнішньої оптимізації часом можуть завести в глухий кут.

Щоб гарантувати успіх вашого сайту, довірте його просування професіоналам - компанії «Полюс Альфа». Великий досвід роботи в даній сфері, згуртована команда СЕО-оптимізаторів і розробників зроблять все можливе для підвищення позицій вашого сайту.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?