Онлайн-консультування. Що це дає інтернет магазину?

Онлайн-консультування. Що це дає інтернет магазину?

Багатьох замовників, які звертаються в компанію «Полюс Альфа» з метою створення сайту в Києві, а саме інтернет магазину, цікавить питання наявності віджетів, таких як онлайн-консультування і зворотний дзвінок. Наскільки вони потрібні? Чи впливають вони на конверсію? Оскільки раніше вже підіймалося питання зворотних дзвінків, тому сьогодні поговоримо про те, як впливає наявність онлайн-консультантів на розвиток інтернет магазину.

На сьогодні, якщо зайти в будь-який більш-менш розвинений інтернет магазин, то можна помітити спливаюче вікно з пропозицією допомоги. Деяких покупців цей функціонал може дратувати, але при бажанні завжди можна закрити віконце. Але ж бувають випадки і прямо протилежні. Наприклад, чоловік в пошуках подарунка для жінки зайшов до відповідного інтернет магазину, але абсолютно розгубився у виборі, а запитати нема в кого. У цьому випадку наявність онлайн-консультанта буде дуже навіть в тему і буде безпосередньо сприяти конверсії. Для деяких це прекрасна альтернатива телефонним дзвінкам і живому спілкуванню, оскільки багато хто відчуває дискомфорт при посилених спробах менеджерів продати той чи інший товар.

Яка ж роль онлайн-консультантів? Це ненав'язлива допомога відвідувачеві інтернет магазину, вона особливо актуальна в нетипових ситуаціях, коли людина сама ну ніяк не вирішить питання, які виникають, а дзвонити не хоче. Ось для того, щоб він не став шукати інший інтернет магазин і існують такі невидимі помічники. За допомогою онлайн-чату покупець отримує відповіді на виникаючі питання, а також додаткову інформацію. Тому при створенні інтернет магазину в Києві цей момент потрібно врахувати, багато що ще залежить від специфіки інтернет магазину.

Але не варто забувати і про якість такого функціоналу. Відвідавши з десяток різних інтернет магазинів і поспілкувавшись з різними операторами чатів, ви відразу зрозумієте, про що йде мова. Якість відповіді може безпосередньо впливати на поведінку покупця, тому потрібно ретельно підійти до вибору менеджера для такого консультування.

В ідеалі він повинен бути:

  • Добре ознайомлений з асортиментом і знати особливості представлених товарів;
  • Під час спілкування здатним виявляти потреби і запити покупців;
  • Експертом в області представлених товарів;
  • Ввічливим і доброзичливим у спілкуванні;
  • Грамотним і спритним, зі здатністю швидко знаходити рішення.

Однак навіть при вдалому виборі онлайн-консультанта, важливо серйозно підійти до установки онлайн чату. Адже довгий час відгуку, недоречний дизайн та розміщення, неможливість закриття чату, настирливість зможуть зіграти далеко не в бік збільшення продажів і підвищення рейтингу інтернет магазину.

Якщо враховані питання програмної, технічної частини, а також правильно підібраний менеджер, то вже скоро ви зможете оцінити всі переваги використання такого онлайн-консультування в своєму інтернет магазині.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?