Оптимізація посадкової сторінки

Оптимізація посадкової сторінки
Оптимізація посадкової сторінки

Коли користувач вводить цікавий для нього запит в рядок пошуку будь-якого пошукового фільтра, випадає величезна безліч більш-менш відповідних запиту сайтів. Клікнувши по відповіді, що найбільш сподобалась, відвідувач переходить на посадкову сторінку сайту. При переході по посиланню з одного сайту на інший, людина теж потрапляє на посадкову сторінку. Теж саме відбувається при натисканні на рекламний банер.

Посадкова сторінка - це оптимізована сторінка сайту, створена для максимального залучення відвідувачів і збільшення конверсії проекту в цілому. Посадковою сторінкою не обов'язково повинна бути головна сторінка, їх взагалі може бути кілька, заточені під різні цільові аудиторії. Сторінка захоплення не обов'язково виконується, як Landing Page, головне, щоб вона справлялася зі своїми першочерговими завданнями - подобалася відвідувачам і привертала увагу до дій на сайті.

Отже, які ж елементи містить цільова сторінка з хорошими показниками конверсії?

  • Простий заголовок і в той же час той, що привертає увагу. Виграє той текст, який близький за інтересами конкретній цільовій аудиторії.
  • Підзаголовок, що вносить ясність. Краще, щоб він підтверджував сказане в заголовку і розкривав головну ідею сайту.
  • Довірчі елементи. Відгуки і реальні фото вказують, що покупки на даному ресурсі будуть безпечними. Відкриті сертифікати, дипломи та ліцензії показують близькість компанії до споживачів і відкриту політику.
  • Кнопки, що виділяються. Вони є найважливішими елементами конверсії, тому що безпосередньо призводять до дії.
  • Зрозумілі заклики до дії. Багато закликів = більше клієнтів. Ні! Тут важливо не набридати користувачам і грамотно розставити заклики по сторінці.
  • Підігрів інтересу. Яскравий контент залишає відвідувачів на сайті - красиві зображення, якісне відео або анімація, 3D об'єкти. Потрібно пробувати експериментувати, виділятися з величезної кількості ресурсів в мережі.
  • Акції, знижки. Поширений метод розширення аудиторії, який допомагає залучати швидкоплинних клієнтів, які зацікавилися ціною.

Головна відмінність цільової сторінки криється в заточенні під користувачів. Ця сторінка повинна містити максимум інформації, яка корисна відвідувачу тут і зараз, і може допомогти вирішити його проблеми. Тільки за допомогою якісного контенту можна залучити відвідувача, а в разі зручного і красивого інтерфейсу - залишити на сайті.

Компанія «Полюс Альфа» спеціалізується на розробці «правильних» посадочних сторінок. Професійні співробітники не тільки якісно розробляють, запускають, але ще і займаються технічною підтримкою сайтів.

Запорука успішної цільової сторінки - безперервне збільшення продажів і модернізація сайту шляхом постійного розвитку та оновлення контенту.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?