SEO-просування - дуже специфічна робота. Адже результати цієї праці можна помітити тільки після тривалого періоду часу, та й не завжди вони такі, які хотів би бачити замовник. Але проблема криється не тільки в професіоналізмі сеошника, але ще і в самому ресурсі. Тому, правильний комплексний підхід, націлений на певний результат, полягає в поєднанні таких складових, як розробка сайту, його запуск і просування.
Не можна зупинити роботу над сайтом, навіть при досягненні потрібного результату по пошуковому просуванню. Ресурс може займати високі позиції тільки при регулярній технічній підтримці SEO-фахівця. Але, на жаль, серед клієнтів, які володіють сайтами в мережі інтернет, побутують різні міфи про SEO-просування, які можна легко розвіяти.
Найпопулярніші міфи про просування сайтів:
Найбільша помилка людей, які вперше стикаються з просуванням ресурсу. Не обов'язково займатися купівлею великої кількості посилань. Можна направити сили на внутрішню оптимізацію сайту, унікальний контент, перелінкування, просування в соціальних мережах і новинні розсилки.
Це теж помилка, тому що для роботи посилань потрібна їх індексація. Якщо пошукові роботи проіндексували сторінки, значить, що посилання вже починають працювати. Найчастіше на це йде близько двох-трьох тижнів. Потрібно розуміти, чим довше вони висять, тим більше ефекту Ви зможете від них отримувати.
Великий бюджет, виділений на SEO, не завжди приносить очікуваних результатів. Адже просування залежить ще і від якості розробленого сайту. Тому, краще замовити створення індивідуального сайту у професійній веб-студії.
Робота сеошника дуже тривала і копітка, в якій не вірний крок може призвести до накладення фільтрів з боку пошукових систем або вильоту з індексу. А як відомо, послуги хорошого фахівця повинні гідно оплачуватися.
Так, звичайно ж це можливо зробити самостійно. Але тільки при наявності знань і досвіду. Тому, як безглузді помилки можуть призвести до поразки і доведеться починати все спочатку. Створення правильного семантичного ядра - серйозне питання в пошуковому просуванні.
Це далеко не так. Звичайно, ніде немає гласного правила, якою має бути щільність ключових фраз. Але перенасичення ними може розцінюватися роботами, як пошуковий спам.
Позиція сайту в пошуковій видачі відображається на кількості відвідувачів. Найкращий варіант дістати більшу аудиторію - це вийти на першу сторінку пошукої системи, і чим вище, тим краще.
завдяки багаторічному досвіду співробітників і чітко спланованої стратегії просування, виводить ресурси на високі позиції в пошуковій видачі, які збільшують шанси компанії на подальше процвітання в мережі інтернет.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021