Основні SEO-міфи про просування сайтів

Основні SEO-міфи про просування сайтів

SEO-просування - дуже специфічна робота. Адже результати цієї праці можна помітити тільки після тривалого періоду часу, та й не завжди вони такі, які хотів би бачити замовник. Але проблема криється не тільки в професіоналізмі сеошника, але ще і в самому ресурсі. Тому, правильний комплексний підхід, націлений на певний результат, полягає в поєднанні таких складових, як розробка сайту, його запуск і просування.

Не можна зупинити роботу над сайтом, навіть при досягненні потрібного результату по пошуковому просуванню. Ресурс може займати високі позиції тільки при регулярній технічній підтримці SEO-фахівця. Але, на жаль, серед клієнтів, які володіють сайтами в мережі інтернет, побутують різні міфи про SEO-просування, які можна легко розвіяти.

Найпопулярніші міфи про просування сайтів:

Перший міф: сайти просуваються тільки покупкою посилань.

Найбільша помилка людей, які вперше стикаються з просуванням ресурсу. Не обов'язково займатися купівлею великої кількості посилань. Можна направити сили на внутрішню оптимізацію сайту, унікальний контент, перелінкування, просування в соціальних мережах і новинні розсилки.

Другий міф: ефект від покупки посилань можна відчути тільки через 6 місяців.

Це теж помилка, тому що для роботи посилань потрібна їх індексація. Якщо пошукові роботи проіндексували сторінки, значить, що посилання вже починають працювати. Найчастіше на це йде близько двох-трьох тижнів. Потрібно розуміти, чим довше вони висять, тим більше ефекту Ви зможете від них отримувати.

Третій міф: великий бюджет - гарантований результат.

Великий бюджет, виділений на SEO, не завжди приносить очікуваних результатів. Адже просування залежить ще і від якості розробленого сайту. Тому, краще замовити створення індивідуального сайту у професійній веб-студії.

Четвертий міф: SEO - це дешево.

Робота сеошника дуже тривала і копітка, в якій не вірний крок може призвести до накладення фільтрів з боку пошукових систем або вильоту з індексу. А як відомо, послуги хорошого фахівця повинні гідно оплачуватися.

П'ятий міф: я можу самостійно вивести сайт в ТОП.

Так, звичайно ж це можливо зробити самостійно. Але тільки при наявності знань і досвіду. Тому, як безглузді помилки можуть призвести до поразки і доведеться починати все спочатку. Створення правильного семантичного ядра - серйозне питання в пошуковому просуванні.

Шостий міф: чим більше ключових слів, тим більше шансів.

Це далеко не так. Звичайно, ніде немає гласного правила, якою має бути щільність ключових фраз. Але перенасичення ними може розцінюватися роботами, як пошуковий спам.

Сьомий міф: позиція не має значення.

Позиція сайту в пошуковій видачі відображається на кількості відвідувачів. Найкращий варіант дістати більшу аудиторію - це вийти на першу сторінку пошукої системи, і чим вище, тим краще.

Компанія «Полюс Альфа» завдяки багаторічному досвіду співробітників і чітко спланованої стратегії просування, виводить ресурси на високі позиції в пошуковій видачі, які збільшують шанси компанії на подальше процвітання в мережі інтернет.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?