Особливості просування сайту візитки

Особливості просування сайту візитки

Цілком очевидно, що у кожного сайту є свої нюанси просування, стосується це і сайту візитки. Оскільки цей різновид ресурсу відрізняється особливою структурою, яка вміщує не більше 15 сторінок, просування візитки кілька ускладнюється. Адже основою будь-якого просування є використання ключових слів на всіх сторінках, з сайтом візиткою особливо не розженешся.

Однак і з такої ситуації є вихід, за допомогою якого можна збільшити кількість сторінок і текстів, не змінюючи структури сайту. Це можна зробити, просто створивши на сайті розділ зі статтями, в який можна включити величезну кількість корисної інформації по тематиці сайту.

За допомогою такого нехитрого прийому ви зможете зберегти ту ж кількість розділів і сторінок сайту, але, при цьому, істотно поліпшите ефективність його просування. Крім того, за допомогою таких корисних статей ви зможете стимулювати клієнтів до співпраці, показуючи всі ваші переваги.

Щоб просувати сайт візитку, найчастіше використовуються запити з низькою і середньою частотністю. Запити, які зустрічаються на сторінках пошукових систем з високою частотою, не застосовуються, оскільки для них потрібно дуже часте повторення на сторінці, отже, потрібні великі обсяги текстів.

Також високочастотники потрібно розміщувати на основних сторінках, на які відвідувач може вийти в один клік. Оскільки таких сторінок на сайті візитці мало, на них не варто розміщувати великі обсяги текстів з високочастотними запитами.

Послуга просування сайту візитки обов'язково повинна включати також такий прийом як посилальна маса, оскільки він є досить потужним і ефективним інструментом.

Не менш ефективний інструмент для просування сайту візитки - правильно складені прес-релізи. Вони не є обов'язковими, але їх наявність суттєво підвищує результативність оптимізації. Прес релізи можуть розміщуватися на рекламних майданчиках, на яких закуповуються посилання, також їх паралельно можна розташовувати на цих сайтах, наприклад, новинних порталах.

Варто враховувати, що оптимізація за цим методом буде більш дорогою, ніж традиційне нарощування маси. Однак варто враховувати, що використання новинних порталів дозволяє залучити досить великий потік цільової аудиторії. Потрібно пам'ятати про один нюанс - прес релізи будуть ефективними лише в тому випадку, якщо привід дійсно цікавий для електронних ЗМІ.

Перш ніж приступати до просування сайту візитки, потрібно вибрати для себе цілі і поставити завдання. Наприклад, для класичного сайту візитки, на якому тільки розташована інформація про компанію, не варто виділяти великий бюджет.

Якщо візитка замислюється як сайт, що продає, в такому випадку цільову аудиторію на нього слід залучати за допомогою контекстної реклами.

Замовлення просування сайту візитки в компанії «Полюс Альфа» дозволить врахувати всі нюанси вашого ресурсу і продумати найбільш підходящу стратегію. Наша команда гарантує швидке розкручування сайту візитки будь-якої спрямованості.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?