Переваги та недоліки контекстної реклами

Переваги та недоліки контекстної реклами

Після розробки сайту і його запуску здавалося б вже нічого не потрібно робити, але ресурс знаходиться так низько в пошуковій видачі, що користувачі просто на нього не заходять. І тут настає момент, коли необхідно запускати просування сторінок сайту. Вибір стане між різними методами збільшення відвідуваності сайту. Серед великого їх різноманіття варто звернути увагу на контекстну рекламу.

Текстове або графічне рекламне оголошення, яке показується під конкретний цільовий запит користувачів мережі інтернет - це і є контекстна реклама. Даного виду реклама відображається тільки Вашим потенційним клієнтам, тобто користувачам, які зробили конкретний запит.

Переваги контекстної реклами:

  • широке охоплення аудиторії. Нескінченна безліч щоденних користувачів мережі інтернет, які шукають вирішення своїх проблем або просто цікаву інформацію можуть перейти на Ваш сайт і стати постійними клієнтами;
  • висока швидкість отримання перших результатів. Підключення послуги та перші цільові переходи відбуваються відразу ж після поповнення балансу системи контекстної реклами;
  • максимально ефективна робота з цільовою аудиторією. Можливість вказати географічне положення, стать, вік та інші категорії інтересів користувачів дозволяє максимально точно визначити цільову аудиторію, якій будуть показуватися рекламні оголошення;
  • мінімальний початковий бюджет. Поповнити баланс можна на будь-яку суму, навіть мінімальну, і послуга буде працювати. Для будь-якого іншого виду розкручування сайту необхідний досить вагомий бюджет;
  • оплата цілеспрямовано за перехід - безперечна перевага контекстної реклами. Не потрібно платити за рекламу, яка висить в мережі інтернет, на білбордах або ж посилання на порталах, напевно не знаючи, чи приведуть вони клієнтів на Ваш сайт.

Серед всіх численних плюсів контекстної реклами не варто забувати про недоліки цього виду маркетингової діяльності для розкрутки сайтів:

  • короткостроковість. Як тільки кошти на балансі замовника реклами закінчуються, реклама припиняє свою дію і потік відвідувачів зменшується. Завдання такої реклами залучити відвідувачів на основний сайт компанії, де потрібно зацікавити користувачів;
  • висока конкуренція. Ціна за клік розраховується з популярності тематики. Чим вище конкуренція і попит на товар, тим вище ціна за клік. На піку популярності товару, наприклад, сезонного, ціна за клік може досягати дуже високих показників;
  • відсутність інтересу користувачів до нових товарів. Контекстна реклама ефективна лише в разі подачі всім відомого товару або послуги. Новий товар просунути на ринок такою рекламою дуже складно.

Менеджер компанії «Полюс Альфа» із задоволенням дасть професійну консультацію на всіх етапах розробки, запуску та просування web-сайту.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (2 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?