Перше враження входу на сайт

Перше враження входу на сайт
Перше враження входу на сайт

Сучасний інтернет-користувач настільки вимогливий, що дає сайту всього кілька секунд для того, щоб сподобатися і скласти про себе перше приємне враження. І це не дивно, адже вибір ресурсів настільки широкий, що в будь-який момент можна перейти на конкурентний сайт і вирішити всі поставлені завдання в іншій компанії.

При створенні сайту дизайнер, програміст, маркетолог і вся команда, яка бере участь в розробці, повинні розуміти важливість першого враження про сайт і приділяти належну увагу створенню правильної «точки входу» на сторінки сайту. Є всього секунда, щоб переконати користувача ознайомитися зі змістом ресурсу. А потім не більше тридцяти секунд для того, щоб зрозуміти структуру сайту.

Гарне перше враження складається лише в тому випадку, якщо зведено до мінімуму кількість дратівливих для відвідувача факторів: непривабливий дизайн або реклама, що постійно спливає та в принципі не дає ознайомитися з сайтом.

Серед всіх параметрів, які створюють загальну привабливість сайту, найбільш важливі:

  • час завантаження сторінки. За статистикою користувачі в середньому чекають не більше трьох секунд до повного завантаження сайту. Все, що вантажиться довше найчастіше просто не відкривається. Виходячи з цього, потрібно розуміти наскільки важкий графічний контент можна завантажити на сайт. Якщо неможливо відмовитися від відеороликів або анімації, то варто подумати про привабливий дизайні сторінки завантаження, яка дозволить затримати відвідувачів до повного відкриття ресурсу;
  • повідомлення про помилки. Чим частіше спливають повідомлення про будь-якого роду помилки на сайті, тим більше користувачів це дратує. Першочергове завдання програміста - максимально протестувати ресурс на всілякі неполадки, що допоможе створити репутацію якісного і найголовніше, робочого сайту;
  • відсутність реклами. Кількість нав'язливої ​​реклами безпосередньо впливає на перше враження від сайту. Чим більше реклами, яка постійно блимає, рухається і закриває основний контент сторінки, тим більше негативного сприйняття і як наслідок, погіршується поведінковий фактор;
  • привабливий дизайн. Зовнішній вигляд сайту повинен бути яскравим, лаконічним і актуальним. Сучасні веб-дизайнери для створення якісного продукту ретельно стежать за тенденціями в дизайні. Тому, не варто забувати про редизайн сайту або ребрендинг в цілому, що може залучити нову аудиторію клієнтів;
  • цікавий заголовок. Як показує практика, відвідувачі помічають короткий, чіткий і привабливий заголовок. Потрібно тільки стильно його оформити, підібрати шрифт, що добре читається і правильний розмір літер. Тільки поєднуючи всі ці фактори заголовок зможе привертати на себе увагу.

Компанія «Полюс Альфа» має в своєму активі безліч якісних ресурсів, які успішно завойовують ринок за допомогою привабливого дизайну і унікального контенту, що тільки позитивно впливає на перше враження користувачів про сайті.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?