Поговоримо про ліди та їх генерацію?

Поговоримо про ліди та їх генерацію?

В процесі просування сайтів, лендингів часто можна чути такий термін, як «ліди». З англійської цей термін перекладається, як наводка. Лідом називають клієнта, який зацікавлений в пропонованих вами послугах і заповнив на вашому сайті форму для реєстрації. Тобто це дані про клієнта, які дозволяють встановити з ним «теплий контакт». Людина зацікавлена у ваших товарах, послугах, тому не доведеться діяти навмання, як у випадку проведення холодних дзвінків. Що ж таке генерація лідів?

Це явище прямо пов'язане з розкручуванням сайтів в Києві. Справа в тому, що якщо доводиться мати справу не з інтернет магазином, де результат діяльності видно за підсумками продажів, а з іншими ресурсами, то тоді веб аналітику доводиться робити, виходячи з генерації лідів. Лідогенерацією називають отримання контакту від потенційного клієнта. Згенерованим лідом можна назвати будь-яку заповнену форму реєстрації, будь-який залишений контакт на сайті власника. Після цього настає наступна частина роботи - управління лідамі або лід-менеджмент, тобто безпосереднє співробітництво, спілкування з клієнтом, організація продажів, здійснення доставки і т.д. Що для цього потрібно? Як зробити це грамотно і не відлякати клієнта? Компанія «Полюс Альфа» дасть кілька дієвих порад з цього приводу.

На цьому етапі, коли ви володієте потрібною інформацією про потенційного клієнта, потрібно вміти акуратно нею скористатися, і ненав'язливо підштовхнути людину до покупки. Якщо ви діяли грамотно, то у людини ніколи не складеться відчуття нав´язування, він буде думати, що самостійно прийняв таке рішення. Бувають випадки, що клієнт не готовий саме зараз купити продукт або послугу, то в такому випадку ви його заносите в базу відкладеного попиту і через час потрібно відновити інформування. Стимулювати попит в цьому випадку можна за допомогою розсилок, що сповіщають про акції, нові продукти і т.д.

Яким чином можна вплинути на генерацію лідів?

Для цього на вашому сайті обов'язково повинні бути продумані наступні моменти:

  • Приємний дизайн і зручне юзабіліті;
  • Розміщення продаючого тексту з рекламою товару або послуги;
  • Користувач при відвідуванні сайту повинен зрозуміти користь, вигоду від пропонованої послуги чи товару;
  • Проста форма зворотного зв'язку у вигляді заявки або дзвінка.

Сьогодні навіть відзначається тенденція, коли компанії замовляють послугу не стільки по розкрутці сайту, як за певними діями користувачів. Тобто оплата здійснюється за фактом за кожен лід або зроблений дзвінок. Загалом, генерація лідів вважається одним з головних завдань в просуванні сайтів. Тільки при забезпеченні постійного потоку лідів, який буде переростати в продажу і стабільний прибуток, можна говорити про грамотно організоване розкручування сайту і правильно проведені заходи по залученню зацікавлених відвідувачів.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?