Помилки веб-дизайну

Помилки веб-дизайну
Помилки веб-дизайну

Перше, що привертає увагу цільової аудиторії на сайті - це дизайн. І в розробці сайту, дизайн є першою складовою в ланцюжку робіт. Тому, нехтувати якісним дизайном не варто, тому що, він може залучити відвідувачів і розширити клієнтську базу або ж, навпаки, заплутати неякісною навігацією по сторінках.

Найпоширеніші помилки веб-дизайну, які можуть погубити концепцію і опустити сайт на саме дно пошукової видачі:

1. Шрифт. Нерозбірливі шрифти не дозволяють клієнтам зрозуміти напрямок сайту і його наповнення. Занадто дрібний або великий шрифти не прийнятні, тому що створюють дискомфорт читачеві. Колір шрифту грає теж важливу роль, він не повинен зливатися з фоном або «різати» очей.

2. Навігація. Веб-дизайнер повинен спочатку ретельно продумати навігацію по сайту таким чином, щоб відвідувачі змогли в три кліка досягти потрібного результату. В іншому випадку простіше перейти на інший сайт, ніж розбиратися в проектуванні сайту.

3. Анімація. Мультимедійний контент у вигляді анімації для представлення товару/послуги безумовно привертає відвідувачів. Але з кількістю анімації потрібно бути обережніше. Літери, що стрибають, миготливі банери і картинки, які постійно рухаються, відволікають користувачів, а іноді і дратують так, що відвідувачі більше ніколи не зайдуть на сайт.

4. Зображення. Якісні, стильні зображення приваблюють відвідувачів. Приємна оку картинка відразу розташовує на позитивні емоції. Професійний веб-дизайнер враховує ще й можливості сайту з точки зору швидкості завантаження сторінки. Як показує практика, відвідувачі не чекають в середньому більше трьох секунд завантаження сайту і перехід на конкурентні інтернет ресурси, а безліч зображень з великою якістю можуть сильно погіршити час завантаження веб-сторінки.

5. Контент. Всі тексти повинні бути написані саме для цього сайту, не варто займатися дублюванням. Якість контенту безпосередньо впливає на ранжування сайту. В якому місці на сторінці розмістити контент і яким чином подати його для читачів є безпосереднім завданням веб-дизайнера.

6. Спливаючі вікна. Постійно спливаючі звідусіль вікна, які просять заповнити інформацію, відповісти на питання або ж пропонують онлайн консультацію відвідувачам завжди нагадують рекламу і, як правило, негативно впливають на поведінковий фактор. Даного роду вікна заважають зосередитися на послугах або товарах, що представлені на сторінках сайту.

7. Відсутність зворотного зв'язку. Зайшовши на сайт, людина при виникненні питання повинна інтуїтивно розуміти, де можна задати питання і як знайти поштову адресу та номер телефону компанії. Це допоможе стати ближче до клієнтів і трохи підвищити рівень безпеки з точки зору відкритої політики компанії.

Компанія «Полюс Альфа» розробляє якісний унікальний дизайн, орієнтований на відвідувачів сайту, що тільки підвищує рейтинг web-ресурсу і його популярність серед цільової аудиторії.

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?