Поради щодо оптимізації форми входу на сайт

Поради щодо оптимізації форми входу на сайт

Уже давно не новина, що власники сайтів намагаються максимально наблизити цільову аудиторію до постійного відвідування їх ресурсу. Кожен сайт підходить до цього питання по-різному. Можна залучати відвідувачів проведенням акцій, зацікавити створенням нових продуктів, а можна діяти методом, який не вимагає ніяких фінансових вкладень. Наприклад, розсилаючи цікаві новини з сайту на електронну пошту зареєстрованого користувача.

Найлегшим способом для збору інформації про відвідувачів є форма зворотного зв'язку - реєстрація на сайті, що особливо актуальна при створенні інтернет магазину. На даний момент існує два різних типи реєстрації. Перший, найбільш відомий всім - це введення логіна (можливо електронної пошти) і пароля. А другий метод грунтується на реєстрації через акаунти соціальних мереж, що є найбільш зручним способом.

1. Реєстрація через email

Щоб максимально спростити реєстрацію для відвідувачів сайту, тестуються нові методи входу на сайт для різної цільової аудиторії. Користувачам стало зручно вводити email замість логіна. Оскільки логін часто забувається і доводиться створювати масу акаунтів для входу на один ресурс. Іноді є можливість вибору між логіном і email. Це найзручніший варіант для відвідувачів.

2. Забутий пароль

Ресурсів, на яких відвідувач бажає зареєструватися, стає все більше і з плином часу всі паролі, які вводилися на різних сайтах, забуваються. Кнопка «Забули пароль?» Допоможе користувачеві дуже швидко відновити свій аккаунт і продовжити роботу на сайті. Якщо такої кнопки не існує, то відвідувач або перейде на сайт конкурента, або одна людина буде мати масу акаунтів, що не несе ніякого сенсу для власника сайту.

3. Повідомлення про помилку

При розробці сайту необхідно передбачити коректне повідомлення про помилку, щоб допомогти аудиторії максимально швидко і ефективно виправити помилки в заповненні форми. У разі, якщо повідомлення буде загального характеру, що не вказує на можливість виправлення, то поведінкові фактори почнуть погіршуватися.

4. Приклад заповнення форми

Дизайнери не завжди звертають увагу на такі дрібниці, як маркування форми реєстрації. А це метод, що працює краще за все. Коли користувач бажає зареєструватися і наочно розуміє, як має виглядати поле введення, кількість помилок мінімально.

5. Відволікаючі фактори

Існує два види форм входу на сайт: для того, щоб подивитися контент, необхідно увійти на сайт, і форма реєстрації, яка є частиною сторінки. Не важливо, який метод обраний власником ресурсу, для успішного залучення аудиторії необхідно мінімізувати кількість відволікаючих чинників. Дизайн екрану з формою повинен бути простим і лаконічним.

Професійна команда компанії «Полюс Альфа» розробляє на своїх сайтах найновіші форми реєстрації користувачів, які допомагають спростити реєстрацію, тим самим розширюючи коло клієнтів компанії.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?