Поради від Річарда Бренсона

Поради від Річарда Бренсона

Відомий підприємець, лідер думок і просто ексцентрична людина, Річард Бренсон, відомий своїми мудрими висловами, деякі з яких ми спробуємо застосувати в сфері СЕО.

Отже, перша, і на нашу думку, найголовніша порада: не займайся тим, що тобі не подобається.

Це можна пояснити так: створення та розкрутка справи вимагає багато зусиль, тому важливо, щоб ви любили свою справу і пишалися результатом.

Як зізнається сам Бренсон - створення бізнесу, це те, чим, зрештою, можна пишатися, те, що дозволяє зібрати велику кількість креативних і обдарованих людей разом, об'єднаних однією ідеєю.

Як це застосувати до нашої сфери? Та дуже просто: якщо ви бачите, що ваша робота приносить користь оточуючим, а вам це подобається, то ви на правильному шляху.

У більшості підприємців на першому місці стоїть прибуток, однак, якщо ваш бізнес не приносить задоволення, а тільки негативні емоції, то і результат буде таким же.

Якщо ж ви вкладаєте сили в улюблену справу, то віддача буде відповідною, а справа розвиватиметься.

Друга важлива порада: будь помітним. Ця порада базується на словах Фредді Лейкера, власника багатьох англійських авіакомпаній: вам варто переконатися в тому, що ви часто будете з'являтися на перших сторінках, що ви зможете досягти високого рівня і продавати себе. Як ми можемо судити, Річард добре засвоїв цю пораду і до сих пір привертає загальну увагу.

Для нас це може бути застосовано в такому ключі: щоб контент продавався, він повинен бути незвичайним і приносити користь. Наприклад, важливо усвідомлювати і розуміти, як працює схема розповсюдження контенту, постійно покращувати і вкладати гроші в контент маркетинг.

Третя порада: придумувати назву компанії з розумом. У цьому Бренсон не самотній: назва фірми є основою успіху, процвітання, стабільного просування. Ідея Річарда назвати свою компанію «невинність» була досить небезпечною, але в підсумку зробила компанію однією з найвідоміших.

В СЕО цей принцип потрібно застосовувати обережно, зокрема, пам'ятати про алгоритм EMD, що не придумувати назви, які було б розцінено як спам, спочатку створювати яскравий бренд.

Четверта порада: не можна вести бізнес, не беручи ризики. У кожного бізнесу є свої ризики, і потрібно бути готовими до будь-якого падіння. Якщо вірити Бренсону, успіх приходить найчастіше до тих, хто будує свою справу відважно, а не демонструє обережність.

Повертаючись до СЕО, потрібно впроваджувати цю пораду таким чином: постійно видозмінювати і тестувати нові схеми, не опускати руки, коли не виходить здобути додатковий пошуковий трафік, знаходити нові методи просування. Всі ці дії допоможуть отримати належний результат.

П'ята порада: перше враження має велике значення. Варто враховувати, що по першому враженню ви створюєте прихильність клієнтів, ставлення пошукових систем. Тому, якщо вашому сайту довелося підпасти під фільтр за неправомірні дії, в результаті чого втратили позиції, слід віддавати собі звіт в тому, що такий же результат буде очікувати вас знову, якщо ви повторите свої дії.

Тому вкрай бажано вибирати білі методи оптимізації, а значить: просувати сайт акуратно, враховувати правила пошукових систем.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?