Відомий підприємець, лідер думок і просто ексцентрична людина, Річард Бренсон, відомий своїми мудрими висловами, деякі з яких ми спробуємо застосувати в сфері СЕО.
Отже, перша, і на нашу думку,
: не займайся тим, що тобі не подобається.Це можна пояснити так: створення та розкрутка справи вимагає багато зусиль, тому важливо, щоб ви любили свою справу і пишалися результатом.
Як зізнається сам Бренсон - створення бізнесу, це те, чим, зрештою, можна пишатися, те, що дозволяє зібрати велику кількість креативних і обдарованих людей разом, об'єднаних однією ідеєю.
Як це застосувати до нашої сфери? Та дуже просто: якщо ви бачите, що ваша робота приносить користь оточуючим, а вам це подобається, то ви на правильному шляху.
У більшості підприємців на першому місці стоїть прибуток, однак, якщо ваш бізнес не приносить задоволення, а тільки негативні емоції, то і результат буде таким же.
Якщо ж ви вкладаєте сили в улюблену справу, то віддача буде відповідною, а справа розвиватиметься.
: будь помітним. Ця порада базується на словах Фредді Лейкера, власника багатьох англійських авіакомпаній: вам варто переконатися в тому, що ви часто будете з'являтися на перших сторінках, що ви зможете досягти високого рівня і продавати себе. Як ми можемо судити, Річард добре засвоїв цю пораду і до сих пір привертає загальну увагу.
Для нас це може бути застосовано в такому ключі: щоб контент продавався, він повинен бути незвичайним і приносити користь. Наприклад, важливо усвідомлювати і розуміти, як працює схема розповсюдження контенту, постійно покращувати і вкладати гроші в контент маркетинг.
: придумувати назву компанії з розумом. У цьому Бренсон не самотній: назва фірми є основою успіху, процвітання, стабільного просування. Ідея Річарда назвати свою компанію «невинність» була досить небезпечною, але в підсумку зробила компанію однією з найвідоміших.
В СЕО цей принцип потрібно застосовувати обережно, зокрема, пам'ятати про алгоритм EMD, що не придумувати назви, які було б розцінено як спам, спочатку створювати яскравий бренд.
: не можна вести бізнес, не беручи ризики. У кожного бізнесу є свої ризики, і потрібно бути готовими до будь-якого падіння. Якщо вірити Бренсону, успіх приходить найчастіше до тих, хто будує свою справу відважно, а не демонструє обережність.
Повертаючись до СЕО, потрібно впроваджувати цю пораду таким чином: постійно видозмінювати і тестувати нові схеми, не опускати руки, коли не виходить здобути додатковий пошуковий трафік, знаходити нові методи просування. Всі ці дії допоможуть отримати належний результат.
перше враження має велике значення. Варто враховувати, що по першому враженню ви створюєте прихильність клієнтів, ставлення пошукових систем. Тому, якщо вашому сайту довелося підпасти під фільтр за неправомірні дії, в результаті чого втратили позиції, слід віддавати собі звіт в тому, що такий же результат буде очікувати вас знову, якщо ви повторите свої дії.
Тому вкрай бажано вибирати білі методи оптимізації, а значить: просувати сайт акуратно, враховувати правила пошукових систем.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021