Пошуковий маркетинг в період пандемії

Пошуковий маркетинг в період пандемії

Компанії, які інвестували кошти в зовнішню рекламу і офлайн-маркетинг, досить скоро зрозуміли, що вкладати туди фінанси в період карантину недоцільно й збитково. Що ж робити бізнесу, щоб компенсувати неминучі втрати і зберегти активність?

Цілком очікувано, що збільшаться кошти, що витрачаються на теле- і радіорекламу. Можливо, що частина компаній для економії скоротить бюджет на маркетинг. Окремими напрямами бізнесу доведеться важче, ніж іншим: такі сфери діяльності як авіаперельоти, турагентства, HoReCa і індустрія розваг постраждали найбільше. Якщо діяльність компанії відноситься до однієї з таких галузей, то пошуковий трафік теж може помітно скоротитися. Гендиректор FB Шеріл Сендберг розділяє припущення, що нікому не відомо, як пандемія COVID-19 позначиться на маркетингу.

Пошуковий маркетинг: що можна зробити?

Все більша кількість людей працюють віддалено, маючи більш вільний графік робочого дня. Таким чином, зробити особистий або діловий пошуковий запит вони можуть практично цілодобово. Тому, не можна ізолювати маркетинг. У кожній кризовій ситуації реакція бізнесу стає ключовою: незворушно вживати адекватних заходів або паралізувати діяльність. Скорочувати кошти на пошуковий маркетинг в даній ситуації так само нерозумно, як закуповувати сірники або туалетний папір. Ставлення компанії до маркетингу може як підтримати бізнес, так і зруйнувати його. Для багатьох оптимальним варіантом буде перерозподіл існуючих засобів на цифрові канали. Як приклад кошти, виділені на офлайн-рекламу або проведення різних заходів.

В сучасних умовах маркетологи повинні впоратися з десятьма завданнями. Що потрібно враховувати в кризовій обстановці?

  1. Знання пошукових тенденцій

За допомогою Google Trends можна відстежувати основні пошукові запити. Це дозволить підвищити релевантність для короткочасних сесій SEO та PPC. В якості продавця можна отримати значимий профіт від своїх кампаній SEM, маючи товар, яким цікавляться користувачі. До того ж, якщо бути в курсі поточних результатів пошуку, можна створити контент, який відповідає свіжим запитам.

  1. Створення своєчасного і актуального контенту

Важливо знати, яку інформацію споживач хоче знайти прямо зараз. Це прекрасна можливість підтримати спілкування, давати експертну думку, унікальне сприйняття ситуації. Ідеально, якщо звичайний контент добре поєднується з тим, що має прив'язки до поточної кризи.

  1. Поліпшення та посилення цифрового контенту

Зараз хороший час для відновлення бізнесу в сфері цифри, відмінна можливість виробляти більше контенту (подкасти, вебінари) для довгострокової або короткострокової перспективи. Бізнесу особистих консультацій або репетиторства прекрасним варіантом буде перехід на онлайн-навчання. За прогнозами дослідницької групи, сектор електронного навчання до 2025 року буде «важити» вже 158 млрд. Доларів. Тому зараз саме час зайняти в цьому своє місце. Отриманий досвід буде надзвичайно корисним для майбутнього розвитку бізнесу.

  1. Перехід в онлайн-режим

Місцеві бізнеси і представники роздрібної торгівлі повинні задуматися прямо зараз, як змінити свою бізнес-модель і вийти в режим онлайн. Наприклад, перетворити звичайні покупки в магазині на онлайн-продажу товару з доставкою.

  1. Оптимізація контенту

Навіть контент про COVID-19 або на інші знаходяться в тренді теми потребує оптимізації. Він повинен бути бачимо в результатах пошуку. У зв'язку з цим Schema.org, наприклад, додав структуровані типи даних, пов'язані з коронавірусів.

  1. Пошуковий маркетинг і його використання для кризових комунікацій та брендінгу

Навіть в разі скорочення продажів, пошуковим маркетингом можна скористатися для цілей брендингу. Як варіант реклама може відсилати на цільові сторінки, що містять основну інформацію про пропонований продукт або послугу.

  1. Пошуковий маркетинг як засіб управління репутацією

Бажано відстежувати онлайн настрою і негативні асоціації користувачів, так як це може істотно вплинути на репутацію і довіру до компанії в такий непростий період. Наприклад, виробнику пива Corona ймовірно варто зробити це, в зв'язку зі сприйняттям покупців і їх ставленням до коронавірус.

  1. Йти попереду конкурентів

Загальмувати свої кампанії з пошукового маркетингу буде серйозною помилкою. Це зіграє на користь конкурентів, які не зупиняли процес. Як результат вони виявляться далеко попереду, коли все закінчиться. Тому що інформація про їх брендах, продукції заповнить онлайн-простір, а завжди відкриті контакти будуть звичніше і краще призабутих неактивних.

  1. Довгострокова стратегія SEO

Алгоритми Google не зупиняються під час кризи. Тому правильним кроком буде продовження SEO. Таким чином, важкий період стане ще однією можливістю реалізації необхідних проектів, які можуть полегшити пошуковий маркетинг: поліпшення сервера або створення нового, цікавого унікального контенту.

  1. Дешеві SEO-послуги - це крок в нікуди

Коли кошти обмежені, виникає спокуса заощадити за рахунок комплексних маркетингових послуг або дешевого SEO. Ця помилка може стати фатальною. В умовах жорсткої конкуренції тільки послуги експертів SEO дозволять бізнесу реалізувати пошуковий маркетинг з користю для компанії. Інакше доведеться зіткнутися з такими проблемами, як низький рейтинг, відсутність цільового трафіку і навіть штрафні санкції Google.

Що може вплинути на фахівців пошукового маркетингу?

З великою ймовірністю, це будуть досить складні часи для маркетологів. Багато компаній-постачальники пошукового маркетингу будуть змушені піти на скорочення персоналу, продовжуючи робити все можливе для обслуговування постійних і нових клієнтів. Для деяких скорочення коштів на маркетинг стане серйозною проблемою. Це означає, що необхідно міняти підхід до поточному програмами і кампаніям, сконцентруватися на головному, ефективному саме зараз. Це може бути нова стратегія або базова тактика. Залишається сподіватися, що клієнти розуміють цінність продовження застосування методів пошукового маркетингу.

Висновок

Настав час кожному з нас спробувати стати лідером пошукового маркетингу. Необхідний пошук і реалізація як короткострокових рішень, так і орієнтованих на майбутнє стратегій, благотворно вплине на власний бізнес і бізнес клієнтів. Потрібні креативні ідеї роботи з продуктами, послугами та комунікаціями. Це дасть впевненість в правильності посилу: в умовах кризи можна і потрібно працювати успішно.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?