Правильно складаємо семантичне ядро

Правильно складаємо семантичне ядро
Правильно складаємо семантичне ядро

Семантичне ядро сайта складається з переліку слів або словосполучень, які будуть просуватися в пошукових системах. Їх фахівці називають «ключові слова», «ключі» тощо. Робота по складанню семантичного ядра є першочерговою при оптимізації будь-якого сайту. Найкраще це робити перед створенням вашого сайту та наповненням його контентом.

Двома найбільш потенційним джерелами семантики є робота з пошуковими підказками та Яндекс Wordstat. Чому саме Яндекс? Можна використовувати і Гугл, а також інші пошукові системи для пошуку ключових слів, однак саме Яндекс Wordstat відображає найбільш реальну картину існуючих запитів, тому більшість оптимізаторів обирають працювати з ним.

Деякі віддають перевагу користуванню готовими базами ключових слів. Однак у цьому випадку не буде зрозуміло наскільки вони актуальні станом на теперішній момент, для вашого регіон та взагалі звідки вони взяті. Однак існують і переваги у використанні таких сервісів Sape, Seopult. Працюючи з ними, можна зустріти свіжі ще «незаїжджені» ключові слова.

Пошукові підказки з´являються у нижньому блоці під пошуково строчкою, коли ви починаєте вводити ключове слово. Вони починаються однаково, що й ваш запит, однак мають різне продовження. Там якраз і можна збирати додаткові ключові слова, при цьому треба одразу позбавлятися від нецільових ключових запитів. Щоб не робити це вручну, можна скористатися автоматичними сервісами котрі вирізають стоп-слова та залишають тільки необхідні ключі. Теж саме треба зробити і з ключовими запитами, котрі були отримані в Яндекс Wordstat.

Чистка запитів повинна виключати:

  • Слова, що дублюються;
  • Стоп-слова;
  • Помилкові слова.

Не забуваємо й про синоніми. Наприклад, при ключовому слові «робочий одяг» можна ввести додаткове, аналогічне по значенню «спецодяг». Взагалі при складанні семантичного ядра треба ставити себе на місце користувача та питати себе: «чи буду я свідомо користуватися цим пошуковим запитом і як часто?». Якщо для ключів вашого сайту застосовується іншомовна назва бренду, то потрібно провести роботу і з його можливими варіаціями.

Також додатковим джерелом ключових слів можуть виступати сайти-конкуренти. Адже вони вже просуваються по переважній більшості самих популярних запитів. Однак у цьому випадку важливо не тільки знайти популярні ключі, ай вишукувати низькочастотні, а також унікальні.

Той перелік ключових слів, який врешті решт отримали і буду виступати семантичним ядром, тепер їх потрібно розприділити по посадковим сторінкам. Для цього передбачений ручний спосіб та автоматичний (макрос). Також доцільно розділяти ключові слова по принципу розкрутки сайта: одні підуть для сео-просування, а інші будуть використовуватися для складання об´яв контекстної реклами.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?