Про визначення справжніх цілей і довірі

Про визначення справжніх цілей і довірі
logo

Сьогодні мова піде про довіру і справжні цілі. Будучи дуже хворими, ми викликаємо лікаря або самі приходимо до нього. Отримавши будь-які юридичні звинувачення, або висуваючи їх, ми, безсумнівно, йдемо до юриста. Так само роблять і люди, чиї сайти не призводять клієнтів, або можуть призвести не конвертований трафік, або мають позиції в пошуковій видачі, а це їм просто нічого не дає. Але про цих людей пізніше.

Навіщо в разі хвороби ми йдемо до лікаря? Тут кілька причин, виділю, на мій погляд, основні: вам дошкуляє той дискомфорт, який створює хвороба, і ви побоюєтеся, що хвороба може розвинутися дуже сильно, і той дискомфорт, який ви терпіли раніше, буде багаторазово посилений. І ось стоячи на порозі кабінету лікаря, ми розуміємо, що насправді ми хочемо позбутися і від хвороби, і від обридлих за час хвороби симптомів. Це і є справжні цілі - не хворіти! Не витрачати час на недуги. Ми стоїмо перед лікарем, який провівши огляд і вислухавши ваші скарги, виписує вам препарати, для лікування. Чому ми можемо йому довіряти? Чому ми повинні йому довіряти? І взагалі чи варто йому довіряти? Тому що немає іншого вибору? - Не думаю, зараз вже досить чималий вибір приватних клінік. Тому що ви вже неодноразово у нього лікувалися? - Можливо, але ж кожен може помилитися, і в разі лікаря або ядерного фізика, наслідки будуть не дуже втішні. Причин довіряти вашому лікареві може бути багато, як і причин недовіри, але якщо вже ви прийшли до нього, то зобов'язані виконувати приписи, складені ним, інакше є ймовірність, що хворіти вам ще довго.

Подібні приклади можна привести і з юристом. Але від цього суть не змінюється. Щоб доктор або юрист міг вам допомогти, ви повинні для себе розуміти, що насправді вам потрібно.

Прийшовши ж до інтернет маркетологам, з'ясуйте для себе, навіщо ви прийшли. Що насправді вам потрібно? Вам потрібні позиції, трафік, дзвінки або продажу? Навіщо вам позиції? - Хвалитися перед друзями, що ось мовляв, мій сайт на першому місці по якомусь запиту? Якщо це дійсно вам потрібно, то це вам нададуть, але чи підуть через це продажу? Ні, я не стверджую, що хороші позиції по високо цільових запитах приведуть до вас клієнта, але чи впевнені ви в тому, що правильно визначили, які запити вам потрібні? Так само справи йдуть, якщо ви хочете, щоб ваш лічильник зашкалював від циферок. Навіщо вам це? Чи справді це цільовий трафік? Що вам потрібно насправді, вирішувати тільки вам, ми можемо, лише підказати і направити рух вашого сайту в потрібну сторону при цьому давши йому поштовх. Адже інтернет маркетолог як доктор, може вилікувати симптоми, але хвороба не обов'язково зникне.

Існує досить багато компаній в нашій сфері, орієнтованих на задоволення потреб клієнтів. З одного боку це правильно - клієнт задоволений, значить робота виконана, але, на жаль деколи цього не вистачає. Для того щоб задовольнити потреби клієнта, часто просто забувають про потреби і зручність відвідувачів клієнтського сайту. Клієнта влаштовує все, але відвідувачі його сайту залишаються незадоволені. Так що ж робити в такому випадку: йти на поводу у клієнта і робити так, щоб було добре тільки йому, тому як він платить гроші або робити свою роботу правильно, але ризикувати втратити клієнта? - Нехай кожен вибирає сам, що його більше приваблює.

На закінчення скажу, що незалежно від того довіряєте ви своїм інтернет маркетологам чи ні, з'ясуйте для себе, що вам насправді потрібно. Адже якщо ви до сих пір не визначилися з цілями, то, як ви зможете зрозуміти, куди рухається ваша компанія?

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?