Просте рішення: як визначити трендові товари?

Просте рішення: як визначити трендові товари?

Не всі підприємці замовляють створення сайту в Києві і безпосередньо інтернет магазину з певним і незмінним асортиментом, який і розкриває суть початкової ідеї. Є варіант досить пластичного асортименту, коли бізнес будується на реалізації трендових товарів. Іншими словами, продається все тільки найактуальніше і затребуване. Хтось таким чином уникає залежів на складах і отримує непоганий оборот, а інші мають на меті стабільного прибутку, хоча все це взаємопов'язано. Акцент в плануванні продажів робиться на трендові товари конкретного сезону або року, або ж акції виробника. Як відомо, у кожного тренда свій період життя. Одні живуть до трьох місяців, інші рік і більше, на це впливає безліч факторів, починаючи від сезонності і закінчуючи курсом валют.

Якщо підприємець зацікавився таким, то повинен розуміти, що головне зловити хвилю і здійснювати продаж тих товарів, які користуються найбільшим попитом. І чим раніше вийти зловити цю хвилю, тим краще для вашого бізнесу. Яким же чином виявити трендові товари, щоб встигнути підігнати розкрутку сайту під них і не розтягнути при цьому терміни. Діяти потрібно оперативно і злагоджено. Як шукати і аналізувати трендові товари? Кілька нескладних і практичних порад від компанії «Полюс Альфа».

Потрібно провести ретельний моніторинг статистики запитуваних в пошуку товарів, аналіз тартетінгової та тізерної реклами конкурентів. Якщо потрібно промоніторити конкретний товар, то для нього краще скласти свого роду семантичне ядро, після чого проаналізувати в Гугл все запити. Найкраще скористатися планувальником ключових слів і Google трендами.

Є ще другий варіант, але вже не такий теоретичний, а практичний. Розміщуєте рекламу, можна створити лендінг по кожному тренду і стежете за запитами. І для того товару, який користується найбільшим попитом, робите закупівлю побільше, вона все-одно окупиться. Можна спростити завдання і почати з аналізу сезонних товарів. Для цієї роботи можна скористатися таким автоматичним сервісом, як Advance TS і його зручним інструментом «тренди». Тут можна простежити навіть історію популярності трендів, що було популярно, наприклад, рік тому і коли пішло на спад. У цій роботі важливо не приймати емоційних рішень, хоча важливо і не проспати потрібний момент. Ваш інтернет магазин повинен бути підготовлений і оптимізований під обраний трендовий товар.

За допомогою трендів і безпосередньо їх продажу, не вийде заробити мільйони, проте ви завжди можете розраховувати на непоганий прибуток. Для всіх тих, хто визначився з таким товарами, потрібно не зволікати з організацією реклами та розкруткою сайту. А аналіз потрібно не припиняти проводити, таким чином ви не проґавите спад популярності.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (2 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?