Проведення акцій магазинами, як один з каналів залучення клієнтів

logo

У зв'язку з тим що канали сьогоднішнього маркетингу сильно фрагментовані, доводиться шукати нові способи і шляхи залучення цільової аудиторії, представники якої в подальшому мають стати клієнтами. Існують різні маркетингові методи, які довели свою ефективність, і один з них дає вельми відчутні результати - це «призовий маркетинг». Заснований він на тому, що всі люблять «халяву».

Уявіть собі клієнтів, які прийшли в магазин і купують, припустимо, шоколад, вибираючи будь-яку торговельну марку, вони фактично вибирають тільки обгортку і більше нічого, тому як технології приготування в більшості своїй незмінні. Ось тут і вступає в силу призовий маркетинг - якщо потенційний клієнт буде почувати, що при купівлі вашого продукту його з якоюсь ймовірністю чекає приз, то неодмінно (природно при інших рівних умовах) він купить саме ваш шоколад.

Що включає в себе призовий маркетинг?

Призовий маркетинг включає в себе активне використання таких рекламних матеріалів (в рамках призового маркетингу) як свята. У святкові дні або перед святковий період - це якраз той час, коли слід використовувати подібні види заохочення. Інший момент грає конкуренція, тому як ваші конкуренти, побачивши якусь «акцію» у вас, не погребують запропонувати своїм клієнтам подібну. І ось тут потрібно чітко розуміти, що подібні акції повинні бути чітко розраховані, щоб витрати на них були покриті з лишком, а інакше, навіщо вони ще потрібні? Інша справа, що це впливає на популярність бренду, але іноді витрати можуть бути занадто великі і набагато краще використовувати ці ресурси на рекламу в інших каналах. Ще одним моментом, який може стати негативним для вашого бренду - це невиконання обіцянок в акціях. Унаслідок поспішного складання плану акцій, можуть бути втрачені моменти, які приведуть до збитків в компанії, для їх покриття, як можливий варіант - не виконання умов акції, що є найгіршим вибором для компанії. Це призведе до негативних відгуків, які з урахуванням нинішнього рівня інфраструктури будуть «рознесені» по всьому світу, а як ми знаємо, негативні відгуки залишають набагато частіше і не задоволені користувачі будуть з радістю писати про вас правду, і будуть, на жаль праві. Щоб такого не сталося - більш уважно опрацьовує те, що надаєте своїм клієнтам.

Що ж стосується деяких заохочень, які не описані в загальних правилах компанії, то вони, безсумнівно, вплинуть на вашу репутацію для вже наявних клієнтів, однак потрібно розуміти, що ці маленькі призи, повинні бути порівнянні з вартістю покупки, наприклад, якщо при покупці трьох камерного холодильника ви вручите шоколадку, то це буде сприйнято з усмішкою, а ось уявіть, що при цій же покупці ви подаруєте що-небудь з побутової техніки, нехай і не дорогий, то ваш магазин зросте в очах вашого клієнта, який, можливо розповість іСвоїм знайомим про вас.

Висновки від себе

Від себе як приклад додам, що при зміні тарифного плану наших сайтів на дорожчий на хостингу від Мірохост, термін оплати не зрушив. Начебто дрібниця, а приємно, за що висловлюємо подяку і бажаємо успіхів цієї компанії. Офлайнові методи призового маркетингу з легкістю можна перенести і на онлайнову сферу. Адже по суті як і в оффлайновой, так і в онлайновій торгівлі беруть участь люди, і незалежно від того де відбувається купівля, клієнти все одно ласі на «хлівкіє». А по тому, як в онлайні купують більш економні клієнти, то і радість від подарунка буде вище.

Підіб'ємо підсумок: потрібно проводити акції з метою залучення клієнтів, однак не варто це робити поспіхом. Спочатку оцініть, чи готова на це кампанія, інакше, невдала акція може повернутися проти вас.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?