Психологія відвідувача: перелік речей, про які ви повинні пам'ятати

Психологія відвідувача: перелік речей, про які ви повинні пам'ятати
Психологія відвідувача: перелік речей, про які ви повинні пам'ятати

Компанією «Полюс Альфа» було створено велику кількість сайтів, і цілком очевидно, що при їх проектуванні потрібно враховувати не тільки технічні нюанси, але й психологічні. При цьому зовсім не важливо, ви хочете створити індивідуальний або корпоративний сайт, в будь-якому випадку потрібно враховувати психологію відвідувачів і їх інтереси. Знання психологічних прийомів допоможе перетворити випадкових відвідувачів на постійних читачів або потенційних клієнтів. Деякі з психологічних прийомів допоможуть не тільки залучити постійних відвідувачів, а й позбутися від низького рівня конверсій. 

Коли мова йде про психологію покупця, ви повинні на цей період забути, що є власником сайту, уявіть, що ви звичайний читач, який шукає інформацію або покупець в пошуках потрібного товару. Так вам буде простіше зрозуміти поведінку відвідувача і реакцію на ваш же сайт. 

  1. Швидкість завантаження сторінок. Перший же відсів відбувається саме на цій стадії. Хоч це і технічний момент, але сприймається психологічно ще й як. Якщо сторінки вашого сайту довго завантажуються, мало хто з відвідувачів витримає, вони просто будуть шукати інший ресурс з оптимальною швидкістю завантаження. Завжди звертайте увагу на цей фактор, це не так і безневинно, як може здатися відразу. Якщо ж з цим у вас все нормально, то йдемо далі. 
  2. Безпека сайту і комфорт перебування на ньому. Це все, що стосується спаму, реклами, незрозумілих посилань і іншого мотлоху, які викликає підозру і бажання його покинути. Навіть такий нюанс, як програвання аудіо або відео, яке користувач не може відключити сам або зробити це швидко раз і назавжди відлякають його з вашого ресурсу. Багато хто хоче за рахунок таких прийомів виділитися або привернути увагу, а виходить, вони працюють далеко не на користь власника. 
  3. Теплота завжди викликає лояльність у відвідувачів. Це і добродушність в розміщеному матеріалі, і тепле привітання, доповідь матеріалу зі зверненням до читача. Підсвідомо такі прийоми асоціюються з турботою про інших, підтримкою, увагою, тобто з альтруїзмом. Тому незабаром само собою у читача складеться думка, що з вашою компанією або особисто з вами можна мати справу, довіряти, звертатися. Хоча тут теж потрібно знати міру і не перестаратися, а то можна викликати і протилежний ефект. Якщо звернення буде занадто «сентиментальним», то відразу виникне враження у читача, що в ньому дуже потребують або нав'язуються. 
  4. Компетентність завжди викликає довіру і інтерес до вас або вашої компанії. Тому можете сміливо її проявляти, описувати все, що ви вмієте або чим можете бути корисними. Практичні приклади, відео матеріали з вашою участю будуть великим плюсом в питанні компетентності. Додатково це можуть підтвердити і відгуки, а також ваші коментарі на них. Ви завжди можете поділитися своїми особистими успіхами або успіхам своїх клієнтів. Живі приклади з реальними цифрами завжди цікаві відвідувачеві і наштовхують на роздуми, так інтерес до вашого ресурсу буде зростати. Тут завжди можна отримати унікальну і актуальну інформацію. 

 Почитайте і проаналізуйте свій сайт. Ну як вам сподобалося викладене там, захотілося звернутися? Які почуття викликає? Відповіді на подібні питання покажуть вектор, в якому вам варто рухатися і змінюватися. 

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?