Роль контенту в SEO-просуванні сайтів

Роль контенту в SEO-просуванні сайтів

Давайте, перш за все, визначимося з поняттям: що таке «Контент»? Контентом називається вся та інформація, яка розміщена на сайті. Причому це не тільки текст, а й аудіо та відео матеріали. Роль контенту в розкручуванні та просуванні сайту можна переоцінити. Це знають навіть ті, хто з SEO знайомий зовсім поверхово. Яким повинен бути ідеальний контент, який високо оцінюється пошуковими системами? Про це ми і розповімо в даній статті.

Якісний контент - це, перш за все, контент унікальний і корисний. Причому ці два слова не є синонімами. Стаття може мати технічно 100% унікальність, але при цьому не нести ніякої корисної інформації, бути нецікавою або взагалі написаною людиною, нетямущою в даній тематиці. Високо цінується контент, призначений безпосередньо для людей, а не виключно для пошукових систем. Унікальність легко визначити численними програмами перевірки її. Плагіат і порушення авторських прав - серйозне звинувачення, яке може мати неприємні наслідки.

Крім цього будь-яка розміщена на сайті стаття або інші матеріали повинні бути правильно оптимізовані. Заголовок цінується привабливий для читачів, що чіпляє. Занадто велика довжина його небажана, оскільки тоді в пошуковій видачі він буде обрізаний. Добре якщо заголовок містить у собі одне з ключових слів.

Оптимальна довжина статті - 1500-3000 символів. Цей обсяг дозволяє максимально ємко розкрити тематику. Занадто великі статті користувачі, як правило, не дочитують. Дуже бажано, щоб текст доповнювали картинки, якщо це доречно. Текст обов'язково повинен бути розбитий на абзаци, довжиною в 3-5 речень. Добре сприймаються пошуковими системами підзаголовки, різні типи списків, можливо, таблиці. Ключові слова, безумовно, важливі. Але занадто велика кількість їх призведе до переспаму. Такий текст виглядає неприродним і вважається поганим.

В бан пошукових систем потрапляють сайти з безглуздими текстами, які згенерували автоматично, насиченими непотрібною інформацією, з парою текстів, написаних окремо для читачів і пошукових роботів, а також копійовані з інших сайтів без надання посилань на першоджерело.

Як тільки створений сайт з'являється на просторах світової павутини, пошукові системи оцінюють його як новий і надають йому самі верхні позиції у видачі. Вже через кілька днів можна відстежити значне зниження рейтингу ресурсу. Це пов'язано з тим, що інформація вважається застарілою і потребує оновлення. Наповненням сайту, його удосконаленням потрібно займатися регулярно і постійно. Пошуковики сприймають ці дії як те, що над цим сайтом постійно працюють, стежать за ним, а значить - у нього є потенціал.

Якісний, оригінальний, правильно оптимізований контент - запорука успіху абсолютно будь-якого сайту. Зрозуміло, важливі також інші фактори. Економити на копірайті, якщо у вас в планах досягнення високих позицій в рейтингу, безумовно, не варто.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?