Розглянемо таку послугу як редизайн

logo

Редизайн – это ремонт вашего сайта. Пожалуй, страшнее этого только переезд. Любые изменения на сайте обязательно отражаются на бизнесе, а отрицательно или положительно – зависит от того, насколько умело и удачно получится устранить все подводные камни.

 Існує три основних види редизайну:

  • Косметичний ремонт - зміни в зовнішніх візуальних характеристиках яких зовнішніх непримітних технічних поліпшень;
  • Капітальний ремонт - створення нових розділів, модифікація старих, додавання нових сервісів, всі зміни, які проводяться на діючій системі управління сайтом (CMS);
  • Переїзд - зміна CMS, повна зміна сайту, а іноді зміна доменного імені.

В якому випадку варто проводити редизайн сайту?

Якщо ви вирішили зробити редизайн сайту тільки як данина моді, тоді хочемо вас розчарувати - такий редизайн не принесе користі бізнесу. Більш правильними будуть наступні причини:

  • Сайт морально застарів - вже ніхто не використовує технології, за допомогою яких зроблений сайт. Так, наприклад «Яндекс» змінює свій зовнішній вигляд раз в два роки. Для швидко розвивається розумним строком для змін буде раз у два - три роки, для консервативних компаній цей термін може бути значно більше;
  • Сайт не відображає змін, що відбулися в компанії - ребрендинг, зміна виду діяльності;
  • Сайт повинен почати виконувати додаткові функції - наприклад, компанія хоче перенести частину продажів в Інтернет. Переклад сайту-візитки в сайт-каталог або інтернет-магазин теж називають редизайном;
  • Необхідно підвищити зручність користування сайтом - юзабіліті. Редизайн при юзабіліті може зажадати зміни будь-якого ступеня: від непомітних технічних змін, до повної переробки сайту.

Як до редизайну поставляться користувачі?

Це дійсно серйозна дилема - неможливо передбачити реакцію користувачів до нових змін. Можна попередити користувачів про підготовлювані зміни, але в такому випадку втрачається ефект несподіванки, проте, завжди є бажання дізнатися які зміни хочуть побачити самі користувачі. Можна порадити наступне:

  • Проведення юзабіліті-тестування - це додаткові витрати, але якщо зміни плануються радикальні, а бізнес серйозно залежить від інтернет-продажів, краще підстрахуватися;
  • Збирайте відгуки і побажання відвідувачів сайту, клієнтів, знайомих. Такий список серйозно допоможе при проведенні редизайну;
  • Беріть відповідальність на себе - вносите зміни так, як хочеться вам, так, як ви вважає буде краще для користувачів. Після цього сподівайтеся, що користувачі вас зрозуміють і оцінять зміни гідно.

Як до редизайну поставляться пошукові системи?

\Роботи пошукових систем - це як пильні співробітники ЖЕКу. Роботам завжди є і буде діло до того що відбувається з вашим сайтом. Що буде якщо не приділити їм увагу? А то, що вони обов'язково перевірять усі куточки сайту, проїндексируют все що належить і не належить, причому найважливіші сторінки можуть залишити без уваги. Однак, це дрібниці в порівнянні з тим, що загрожує тим, хто вирішив переїхати на нову CMS. Для більшості таких випадків відбувається втрата позицій в пошуковій видачі. Це відбувається, тому що посилання, які вели на колишній сайт, перестають працювати - це як ніби ви переїхали, а табличку «ми переїхали» забули залишити.

Які проблеми можуть виникати з вмістом сайту?

Тексти, мабуть, можна назвати шпалерами, їх, як і в квартирі, на сайті необхідно періодично міняти. Виходить, що міняти їх треба, так як вони старіють швидше за все на сайті, але в той же час вони є фундаментальним елементом просування, і балансують як еквілібристи на межі. Потрібно частково змінювати, освіжати контент, але робити з урахуванням просуваються фраз, і краще довіряти професіоналам. Якщо ви переїжджаєте з старого сайту на новий - важливо правильно перенести тексти на новий сайт, ідеальний варіант в такому випадку, це коли кожен текст вручну перевіряють, щоб нічого не загубилося.

Чи потрібна оптимізація після редизайну?

Безперечно так. Пошукова оптимізація - це як проводка, каналізація, газове постачання та інші невидимі оку, життєво необхідні для життя речі. Ідеально оптимізований сайт повинен читатися роботом точно так само як і старий. Теги title, мета-теги і система внутрішньої перелінковки повинна перекочувати на новий сайт в незмінному вигляді. Якщо ви здійснили переїзд на новий домен, тоді ви втратите все результати просування, так як пошукові системи будуть вважати сайт абсолютно новим. Так що краще вибирати доменне ім'я один раз і назавжди. Звичайно, в деяких випадках доменне ім'я краще змінити:

  • В результаті невмілого і неправильного просування сайт виявився забанили пошуковими системами;
  • Сайт був на безкоштовному хостингу і зараз переїжджає на власний домен.

Як оцінить результат отриманий від редизайну?

\Розглянемо кілька способів дізнатися наскільки успішно пройшов редизайн сайту:

  • Найпоширенішим способом - порахувати кількість користувачів до і після редизайну. Це просто і легко вимірний спосіб, але є мінус - перші два місяці відвідуваність падає за рахунок зниження позицій сайту в пошуковій видачі і догляду нелояльних до змін користувачів;
  • Очевидний - розпитати самих користувачів в блозі, особисто, за допомогою розсилки. Але якщо ваша компанія молода і поки невпізнанна, то зворотний відгук буде досить низьким;
  • Якісні параметри - збільшення конверсії, збільшення числа замовлень, заявок. Плюс такого способу - оцінювати можна відразу, мінус - необхідно відстежувати ці параметри за кілька місяців до початку редизайну.

Ось, мабуть, основні моменти, що виникають при редизайну сайту, якщо у вас виникли питання або бажання здійснити редизайн - ласкаво просимо, звертайтеся, задавайте свої питання.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?