Секрети гарного інтернет магазину

Секрети гарного інтернет магазину
Секрети гарного інтернет магазину

Покупки в інтернет-магазинах - це дуже зручно, швидко. Ціни в них часто нижче, ніж в реальних бутиках. Тому все більше і більше покупців віддають їм перевагу. Але все ж залишається чимало людей, які не довіряють покупкам в інтернеті. Яким же повинен бути інтернет-магазин, щоб залучати клієнтів і викликати у них довіру? Як зробити продажі відкритими і надійними для кожного? Нижче ми відкриємо секрети хорошого інтернет-магазину.

1. На сайті обов'язково повинні бути вказані контактні дані продавця - e-mail, телефони, реквізити юридичної особи. Це - гарантія вашої відкритості та чесності в очах покупця.

2. Сайт повинен виглядати красиво, функціонувати без помилок. Адже це, перш за все, обличчя вашої компанії. Як ми не ризикуємо купувати їжу в сумнівних магазинчиках, так і покупки не будуть відбуватися на кострубато зробленому сайті. Навігація його повинна бути проста, розумітися на інтуїтивному рівні. Корисно мати хмару тегів, внутрішні банери, історію переглядів. Все це полегшує клієнтові переміщення по вашому ресурсу, а отже, є ймовірність того, що він затримається тут надовго.

3. Ваші менеджери повинні бути готові спілкуватися з клієнтом в будь-який момент. Номер телефону для зв'язку обов'язково вказується на самому видному місці, великим шрифтом. Природно він повинен працювати завжди. Відмінні менеджери-професіонали завжди відповідають ввічливо, просто і зрозуміло. Консультант онлайн - це взагалі здорово, оскільки досить часто люди вважають за краще непряме спілкування.

4. Окрема сторінка виділяється під опис способів оплати і доставки. Вони неодмінно повинні бути зручними і безпечними. Оплата може проводитися на гаманець продавця, тоді вказуються номера Webmoney, QIWI, Яндекс.Деньги. В інтернет-магазинах вищого рівня існує можливість оплати пластиковими картами Mastercard, VISA, що більш безпечно для покупця. Доставка бажана декількома різними способами.

5. Наявні реальні відгуки від користувачів інтернет магазину. Їх зазвичай читають допитливі потенційні покупці, перш ніж зробити покупку.

6. Опис кожного товару має бути якісним. Купівля товару, не бачачи його наживо, та ще й без хорошого опису неможлива. Ніхто не готовий придбати кота в мішку. Хороший опис товару складається з двох частин - текстової та технічних характеристик. Текст повинен бути легким, приємним для читання, ненав'язливо продаючим. А технічні характеристики - надані повно і достовірно.

7. Важливими є й фотографії товару. Краще, якщо їх буде декілька. Товар, показаний з різних ракурсів, має більше шансів бути проданим. Фотографії, безумовно, повинні бути якісними і унікальними.

Отже, ми описали кілька основних моментів, які обов'язково слід враховувати, створюючи інтернет-магазин. Якщо він буде привабливий зовні, простий і зрозумілий, а асортимент його буде розширюватися, то потік клієнтів вам при грамотній його розкрутці практично забезпечений.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?