Секрети контекстної реклами

Секрети контекстної реклами

Контекстна реклама - найпопулярніший інструмент інтернет-рекламодавців. Вона є ефективним способом оповістити потенційних клієнтів власне про товар або послугу. По суті, це рекламне оголошення, що показується при пошуку в Google і Яндекс відповідно до набраних користувачем запитів.

Користуватися контекстною рекламою досить просто. Але головне - робити це ефективно. Про деякі секрети і тонкощі контекстної реклами розповімо нижче.

  1. Розміщення. Існують кілька варіантів розміщення реклами. Так, в Яндексі це спецрозміщення, гарантовані, динамічні покази. Від обраного місця залежить ставка. Вона визначається аукціоном, якістю, професіоналізмом складеного тексту.
  2. Налаштування таргетингу, тобто спосіб виділення із загальної аудиторії цільової. Рекламодавцям пропонуються наступні види таргетингу: географічний (територіальне обмеження), тимчасовий (налаштування на конкретний час), поведінковий (відстеження активності, пошукових запитів потенційних клієнтів).
  3. Обмеження переходів за кількістю. Дозволяє планувати бюджет, розподіляти рівномірно кошти на певний термін дії контекстної реклами, що заздалегідь розрахований.
  4. Вузьке фокусування ключових слів і активне використання мінус-слів. Важливо підібрати близько 5-8 гранично ефективних ключових слів, які використовуються клієнтами. Має дотримуватися відповідність між ключовими словами і тим, що транслюється в рекламному оголошенні. Включення "мінус-слів" дозволить уникнути зайвих, нецільових кліків і в кінцевому підсумку збереже кошти.
  5. Грамотно складена цільова сторінка. Вона готується під кожне оголошення або їх групу. На ній клієнт повинен побачити текст, що продає, красиві картинки, мінімум навігації.
  6. Показ на тематичних майданчиках. Системи інтернет-реклами мають власні мережі якісних, відвідуваних тематичних ресурсів. Налаштування контекстної реклами дозволяє вибрати відповідні сайти, а також виключити непотрібні.
  7. Відстеження ефективності реклами, управління нею. У мережі немає нічого статичного. Одноразового складання оголошення, націлювання недостатньо. Необхідно постійно відслідковувати ефективність реклами, клікабельність оголошень. При незадовільних показаннях потрібне оперативне внесення змін.

Сподіваємося, що наші підказки допоможуть вам правильно впоратися з контекстною рекламою. Однак, якщо у вас виникнуть якісь труднощі, фахівці компанії «Полюс Альфа» завжди можуть створити і коректно налаштувати контекстну рекламу для вашого сайту з нуля.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?