Компанія «Полюс Альфа» продовжує знайомити з самим актуальними темами в роботі з сайтами. Після замовлення і створення інтернет магазину в Києві, клієнти часто цікавляться можливістю установки такого сервісу, як зворотний дзвінок для збільшення конверсії. Поговоримо сьогодні про цей сучасний віджет, які його можливості і які основні сервіси представляють його на ринку сьогодні.
Часто ви, напевно, помічали в солідних інтернет магазинах після того, як ви почали вивчати вітрину і асортимент, хочете піти, але вам пропонується заповнити форму для здійснення зворотного дзвінка. Цей сервіс цілком логічний після вже такого звичного, як онлайн чат з менеджером. Сервіс зворотного дзвінка, іншими словами CallBack-сервіс, стежить за всіма вашими діями і поведінкою, а в самий підходящий момент робить пропозицію замовити зворотний дзвінок. Як перший, так і другий сервіс передбачені для того, щоб утримати користувача і підвести до здійснення покупки.
Дозволяє в значній мірі збільшити конверсію користувачів в покупців без будь-яких інших заходів і витрат таких, як знижки, розпродажі, розширення асортименту або підвищення витрат на рекламу. Це вигідно і здатне за відносно невеликий термін в значній мірі підвищити рентабельність інтернет магазину. Так, безумовно за надання CallBack-сервісу доведеться заплатити, проте ці витрати швидко перекриються збільшеними продажами. Саме тому зовсім не дивно, що все більше і більше цікавляться впровадженням цього віджета для свого ресурсу. Зростає і кількість сервісів, готових надавати таку послугу для вашого сайту. Розглянемо основні з них.
Цим продуктом для зв'язку користуються великі банки, страхові компанії та ін. Клієнтам сервісу пропонуються широкі можливості щодо вибору та налаштуванню інтерфейсу віджета. Привертає CallBack Hunter гарною статистикою, тривалістю надання послуг на ринку (що викликає довіру) і відмінним функціоналом.
Це сервіс нового покоління, який має свої привабливі «фішки». Так однією з них є можливість запам'ятовувати і відстежувати дзвінки з сайтів-клієнтів, і після покупцеві навіть не потрібно буде вказувати номер телефону, оскільки сервіс «впізнає» його. Багато вигідних спецпропозицій для оплати послуг сервісу, що і приваблює численних власників інтернет магазинів.
Пропонує відмінні можливості налаштувань зовнішнього вигляду, оперативність з'єднання менеджера з потенційним покупцем. Головною особливістю є можливість замовлення зворотного дзвінка не тільки з інтернет магазину, але і з груп вашого проекту в кожній із соціальних мереж. Форму зворотного дзвінка цього сервісу дуже легко встановити у себе на сайті, не потрібно особливих навичок.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021