Щільність ключових слів при написанні сео текстів

Щільність ключових слів при написанні сео текстів

В процесі оптимізації сайтів існує безліч етапів і моментів, на які потрібно звертати пильну увагу. Однією з таких деталей є загальне число ключових слів, розташованих в текстах сайту, тобто пропорція ключових слів до кількості символів тексту. Якщо в тексті досить щільне розташування ключового запиту, сторінка, на якій він розташований, вважається більш релевантною, ніж сторінка на якій цей запит зустрічається рідше.

Однак потрібно враховувати деякі тонкощі, наприклад - НЕ перенасичувати текст ключовими запитами, інакше пошукова система вважатиме такий підхід спамом і ваш сайт може підпасти під санкції. Тому варто вивчити правила розстановки і вживання ключових запитів, щоб ваш сайт був на перших позиціях, і без штрафних санкцій.

Оптимальною «нудотою» ключових запитів вважається відсоток від п'яти до семи, деякими SEO-фахівцями за еталон прийнята цифра в два відсотки. Однак пошукові системи, особливо «Гугл», регулярно вносять зміни в алгоритми, тому змінюється і відсоткове співвідношення. Найкраще провести огляд топових сайтів по конкретним ключовим запитам і зорієнтуватися на процентне співвідношення текстів на їхніх сторінках.

По суті, немає чіткого правила, яке б визначало кількість повторень ключових слів у кожній статті. Оптимальним буде, якщо вираховувати процентне співвідношення, орієнтуючись на загальний обсяг статті, відштовхуючись від загальної кількості символів. Оптимальною щільністю все ж вважається цифра від 3 до 5 відсотків, хоча деякі примудряються наповнювати сайти текстами з щільністю 20%. Звичайно, це крайнощі, оскільки пошукова система навряд чи добре сприйматиме такий сайт. При підготовці текстів слід враховувати, що пошукові системи давно навчилися зчитувати загальну тематику текстів, виявляти слова-синоніми.

Ключові слова важливо розставляти в правильних місцях, враховуючи інтервали і проміжки між ними, оскільки це також відчутно впливає на оптимізацію. Ще один основний фактор - це урл, в якому повинні згадуватися ключові слова. Враховуйте, що якщо ви адресуєте сайт для російськомовних користувачів, варто використовувати російські ключові запити, але англійською мовою. Часто можна помітити, що за певними пошуковими запитами видаються сайти, в урлах яких є ключі англійською мовою - вони відрізняються більш високими позиціями.

Другим важливим фактором є імена сторінок і підкаталоги - якщо в їхніх назвах є ключові запити, ви істотно підвищите шанси на перші місця в пошуковій видачі. Потрібно скорочувати довгі ключові фрази, в ідеалі до 6-10 символів.

Важливо також враховувати внутрішню навігацію, в яку можна впроваджувати ключові запити. Такий підхід підвищує шанси на потрапляння в ТОП. Можна заповнювати внутрішні посилання і розділи ключовими словами. Компанія «Полюс Альфа» пропонує оптимізацію сайтів з наповненням текстами, в яких ключі будуть розставлені за всіма правилами SEO технологій.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?