Що таке колірна схема сайту?

Що таке колірна схема сайту?
Що таке колірна схема сайту

Після замовлення послуги створення сайту в Києві, вам в будь-якому випадку доведеться почути від розробників – майстрів студії «Полюс Альфа» таке поняття, як колірна схема сайту. І не тільки чути, але й брати безпосередню участь в його обговоренні. Створення колірної схеми сайту передбачає підбір тих кольорів, які стануть основним колірним рішенням для сайту. Якщо точніше, то колірною схемою називають кольорову палітру, що складається з чотирьох тонів, які використовуються для дизайну. Це поняття застосовується не тільки до сайту, але і до будь-якого дизайнерського рішення, аж до дизайну вашого житла. Вибрані чотири кольори повинні не тільки подобатися вам, але і також гармонійно поєднуватися один з одним. Це не завжди такий простий процес, як може здатися на перший погляд. У цьому випадку допоможуть будь-які знання з теорії кольору. На сьогоднішній день існує багато веб-ресурсів, які зробили процес створення колірних схем автоматичним процесом.

Якщо ви уважно перегляньте і проаналізуєте добірку популярних блогів, інтернет магазинів або ж просто шаблонів, то неодмінно зможете помітити, що на більшості з них використовується вміло підібране поєднання колірних тонів (навіть якщо воно біло-сіре), і це не дарма. За допомогою цієї комбінації можна гарантовано підвищити читабельність тексту, і виділити текстовий вміст і картинки, які складають контент веб-ресурсу. Важливо пам'ятати про помірність, саме вона допоможе зберегти гармонійне сприйняття. Як показує практика і досвід, найчастіше проблеми з колірною схемою відзначені в тих випадках, коли кількість присутніх кольорів стає занадто багато.

Що стосується ролі колірної схеми в процесі розкрутки сайту, то тут вирішальним буде гармонійне поєднання тонів, які залучають, запам'ятовуються відвідувачам, і такий майданчик хочеться відвідувати знову і знову. Саме вибором колірної схеми визначається успіх сайту, принаймні під час того, як складається перше враження відвідувача про нього. Коли користувач кидає перший погляд на сторінку сайту, то відібрані кольору і тону посилають йому миттєве повідомлення про представленої сторінці. Колірна схема повинна гармонійним чином поєднуватися з пропонованою продукцією і послугами, якщо мова йде про корпоративний сайт. Якщо колірна схема підібрана грамотно, то при кожному відвідуванні сайту і переходу з однієї сторінки на іншу у користувача не виникає почуття дисбалансу чи дисгармонії.

При створенні колірної схеми, можна скористатися генератором кольорової палітри для створення унікального зовнішнього вигляду. Такі генератори представлені у вигляді програм для установки або ж онлайн сервісами, і всю роботу по підбору можна зробити у вікні вашого браузера. Однак завжди принцип їх роботи зводиться до використання колірного колеса або колірного кола з численними кольоровими переходами.

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?