Посадочні сторінки або лендінг пейдж останнім часом стали досить популярними. Розберемося, що це таке і які дає переваги. У перекладі з англійської це означає «посадкова сторінка», і використовується для залучення нових відвідувачів, мотивує до виконання дій (лідів). Під лідами маються на увазі різні дії - підписка на розсилки, покупка товару або замовлення певної послуги.
Важливо пам'ятати, що лендінги безпосередньо впливають на конверсію сайту, однак тільки в тому випадку, якщо до їх підходу підійти з розумом. Якщо ж посадочні сторінки супроводжуються нечіткими фотографіями, текстом з помилками, навряд чи такий лендінг викличе у відвідувача бажання продовжувати пошук на вашому сайті.
Отже, перша важлива порада - продумувати приємний дизайн. Важливо, щоб всі кольори гармоніювали між собою, всі зображення були привабливими і приковували до себе увагу.
Дуже важливо продумувати заголовок, який буде зрозумілим і «чіпляючим». Користувач обов'язково повинен відразу ж зрозуміти, який товар або послугу ви пропонуєте.
Дотримуйтесь принцип - менше тексту, більше наочного матеріалу. У лендінгу не вітаються простирадла тексту, а ось фото і відео допоможуть зробити правильний вибір. Якщо ви продаєте техніку, можна опублікувати фотографії у всіх ракурсах, невеликий відеоогляд. Такий підхід, безсумнівно, приверне увагу покупців.
Незайвим буде розмістити відгуки і коментарі під сторінкою, які є додатковою мотивацією до здійснення покупки або замовлення послуги.
Дуже важливо оптимізувати код сторінки таким чином, щоб лендінг завантажувався швидко. Якщо сторінка буде завантажуватися кілька хвилин, ніхто не стане чекати, а просто піде з такого сайту.
Контакт з клієнтом має не менше вагоме значення - людям подобається, коли компанія підтримує з ними зв'язок. Найкраще буде розташувати на сторінці форму зі зворотним телефоном або електронною поштою, щоб людина могла легко відправити запит.
У лендінгу вкрай важливо використовувати прямі заклики до дії - зробити покупку, замовити, купити! Варто оформляти такі заклики у вигляді кнопок «купити», «підписатися», «замовити».
Щоб ваші лендінги працювали, необхідно постійно покращувати їх і тестувати нововведення. Тільки невтомна робота над сайтом допоможе триматися на перших позиціях і залучати нових відвідувачів.
Визначальним фактором, який привертає увагу відвідувачів до лендінгу, є правильне таргетування.
Щоб підвищити кількість лідів, необхідно перевірити сегменти вашої цільової аудиторії, щоб визначити, на яких відвідувачів найкраще орієнтуватися.
Робота з посадочними сторінками, найчастіше, зводиться до постійних тестів рекламних оголошень, джерел переходів по посиланнях, для того щоб краще вивчити цільову аудиторію.
Не менш важливо перевіряти тексти рекламних оголошень - якщо в них міститься раціональне звернення, воно спрацює з більшою часткою ймовірності, ніж емоційна реклама.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021