Що таке ретаргетинг (ремаркетинг) в рекламі?

Що таке ретаргетинг (ремаркетинг) в рекламі?
Що таке ретаргетинг

Даний термін можна віднести до категорій, які не турбують тих, хто тільки замовив розробку сайту, але це саме те, що потрібно для розкрутки свого ресурсу, особливо інтернет магазинів. Спробуємо в цій статті розібрати таке поняття, як ретаргетинг в рекламі. А то буває деякі клієнти розповідають про досвід використання або про бажання застосувати для свого сайту, але й гадки не мають, як це називається. Також з цим явищем часто сьогодні стикаються користувачі інтернету, яким раптом приходять запрошення з раніше відвідуваних сайтів.

Коли потрібно і важливо використовувати ретаргетинг (ремаркетинг)?

В першу чергу інтернет магазинам. Адміністратори часто можуть спостерігати високу відвідуваність онлайн маркету, та більша частина з потенційних покупців наче в роздумах або сумніві. Загалом покупки так і не відбуваються. Відмова від покупки не є чимось страшним, це нормальне явище, яке викликано цілим рядом причин: бажанням поміркувати, зважити всі «за» та «проти», порівняти ціни на інших сайтах, часто елементарно, через те, що немає можливості миттєво оплатити товар. Ось для таких ситуацій і придумана технологія, що забезпечує демонстрацію рекламних звернень перед вашими потенційними клієнтами, які покинули сайт.

Ось чому ретаргетинг вважається потрібнім та потужним інструментом в роботі над підвищенням ефективності всіх маркетингових каналів, що збільшує конверсію сайту та забезпечує високий рівень впізнаваності бренду і розвитку вашого бізнесу.

Як працює ретаргетинг (ремаркетинг)?

На деяких сторінках сайту розміщується спеціальний код, іноді це поширюється на весь ресурс. У той момент, коли потенційні покупці відвідують ваш сайт, або відмічені сторінки, вони автоматичні переходять в список «цільової аудиторії», для якої і передбачена подальша реклама. При цьому вона демонструється користувачам на інших сайтах на підставі даних про їх пересування в мережі, що часто і дивує людей, далеких від усієї цієї «кухні». Всі дані про поведінку користувачів збирається за допомогою cookies і зберігаються в базі даних. До речі, що таке cookies (куки) і для чого вони потрібні можна прочитати тут. Нехай ви на даний момент не збираєтеся тестувати ретаргетинг, проте навіть при створенні сайту, на етапі всіх початкових робіт, варто подумати про збір даних про вашу аудиторію. Також складається спеціальний план з розміщення банерів на сайтах. Адже завжди можна показати інший банер, який буде більш цікавий і призведе до потрібної цільової дії.

Можна виділити наступні переваги застосування ремаркетингу:

  • Розширені можливості для швидкого залучення тієї аудиторії, яка вже відвідувала раннє ваш сайт. Завдяки ремаркетингу в цьому випадку випадкові відвідувачі переводяться в потенційних клієнтів компанії.
  • Розподіл всіх зацікавлених користувачів на цільові групи.
  • Брендінг, робота над іміджем вашої компанії, підвищення її статусу в очах відвідувачів. Психологічно легко можна пояснити той факт, коли користувачі практично на кожному кроці зустрічають рекламу одного і того ж ресурсу, то починає формуватися образ солідної компанії.
  • Істотна стимуляція і підвищення обсягів продажів. Щоб стимулювати повторні покупки, наприклад, застосовують трансляцію інформації про акції, супутні товари, хіти продажів і нові надходження.

На сьогодні вже багато компаній використовують таку можливість для підвищення ефективності реклами, як ретаргетинг (ремаркетинг). А використовуючи її, значно розширили межі своєї діяльності. І таких компаній все більше і більше, нею можете стати і ви.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?