Складаємо рекламне оголошення правильно

Складаємо рекламне оголошення правильно
Складаємо рекламне оголошення правильно

У зв'язку з діяльністю по створенню сайтів, інтернет магазинів, розкручування проектів, фахівцям компанії «Полюс Альфа» доводиться часто спілкуватися з клієнтами на різні теми. І за спостереженнями, багато хто думає, що на рекламному оголошенні не варто зациклюватися, тобто, висловив думку чи пропозицію і більше нічого не потрібно. Однак це ніяк не стикується з реальністю. Якщо ви вже маєте намір про себе заявляти, то не варто упускати шанс і робити це абияк. Адже є такі рекламні оголошення, які чіпляють і на них хочеться відгукнутися, а ось при прочитанні однотипних текстів, хочеться перегорнути далі сторінку. Ви можете це спостерігати за собою, читаючи те чи інше рекламне оголошення.

Отже, розглянемо найактуальніші і хвилюючі питання на тему того, як складати рекламні тексти грамотно. Адже вони стануть в нагоді і для контекстної реклами, і для дошок оголошень, а також інших подібних сервісів. Що найчастіше ми бачимо в рекламному оголошенні? Це проста констатація фактів про наявність товарів і пропонованих послуг. Тобто акцент саме на це. І зовсім не на проблему, яку вирішить покупець, вибираючи послугу або товар. А саме на це слід ставити акцент. Потрібно допомагати вирішити проблему. Для прикладу порівняємо два оголошення:

«Пропонуються макарони, крупи, молочні продукти і приправи за зниженими цінами. У нас тільки якісний товар, регулярні акції та можливість доставки продуктів додому ».

«У пошуку якісних продуктів? Хочеш не тільки смачне, але й здорове харчування? У нашому магазині тільки натуральні продукти! Геть хімію, хай існує смачна та здорова їжа! Доставимо прямо до вашого столу! ».

З вищеописаного напрошується висновок, що рекламне оголошення повинно бути нестандартним, здатним привернути увагу покупців. Для того, щоб написати саме те оголошення, що потрібно для вас: будь то розкрутка сайту, продаж послуг і т.д., потрібно поставити собі за мету перед його складанням. Іншими словами, знати, що в кінцевому підсумку маємо отримати і чого ви хочете домогтися за допомогою рекламного оголошення.

Далі до вашої уваги кілька порад щодо складання текстів оголошень:

• Якщо в текстах використовувати хороший інтригуючий заголовок, то майже завжди вони працюють безвідмовно.

• Щоб висловити свою пропозицію потенційним клієнтам, потрібно підбирати максимально прості слова і збирати їх в невеликі речення. Це сприяє підвищенню запам'ятовування рекламного оголошення.

• Якщо текст об'ємний, то потрібно розбити його на абзаци, оскільки суцільне полотно ніхто не захоче читати, це завжди впливає на сприйняття інформації.

• Завжди потрібно в повному обсязі вказувати свою особисту контактну інформацію або компанії. Телефони та адреса є найбільш важливими, також не завадить додати адресу електронної пошти, посилання на сайт і вказати час роботи.

• На початку оголошення потрібно зробити акцент на найважливішу інформацію, а потім вже другорядну.

• Якщо для оголошення передбачаються графічні елементи, то додайте яскраву картинку, яка коротко висловлює суть вашої пропозиції.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?